Smartphone gekocht online en nogsteeds niet geleverd
Ik heb lounge gekozen omdat ik niet goed weet waar dit te plaatsen. Op 25 oktober bestelde ik online in de Telenet shop een iPhone 11 Pro Max 256 GB en deze is nogsteeds niet geleverd. Ik bel met ganse dagen rond naar PostNL, de koerier en Telenet, dienst verkoop van hardware. En het is een kat en muis spel. Telenet legt de schuld bij PostNL en omgekeerd. Het toestel kost min de Telenet korting nog steeds € 1379,00 en is betaald. Volgens PostNL is het toestel gesorteerd en klaar om te verzenden, maar moet Telenet eerst iets oplossen voor ze het pakket kunnen verzenden. Telenet zegt als het pakje gesorteerd is moeten ze het verzenden. Ik heb een sterk vermoeden dat er bij PostNL GEEN toestel meer is (gestolen) en dat dit voor strubbelingen zorgt. Want volgens de laatste Telenet medewerkster welke ik aan de lijn had, zou dit niet de eerste keer zijn.
Op 28 oktober bestelde ik voor de vrouw eveneens een iPhone XR 128 GB, en deze was op 29 oktober geleverd. Nog iemand deze ervaring gehad en wat was de oplossing? Want ik wordt nu heen en weer geslingerd tussen Telenet en PostNL...
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
iPhone
-
Klantenprijs