Beantwoorden
e10
Freshman Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Even demarreren... BINGO!

TCL 75C804 te koop via Telenet -> online niet gevonden

Ik zie een tv staan bij Telenet TCL 75C804 voor 1049€ Ik heb op het internet naar deze TV gezocht maar vindt die niet. Andere TCL tv's echter wel.

Is deze TCL tv exclusief te koop bij Telenet ?

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: TV kopen bij Telenet

11 reacties
Jari_Opsomer
Professional Meerweter
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Met één google opdracht vind ik onmiddelijk verschillend resulaten..? Voorbeeld van Bol.

Ik heb trouwens deze exacte tv (maar dan in 65 inch formaat) besteld, en hij is uitstekend. 

De beste prijs-kwaliteit-tv die er naar mijn mening is, ik ben erg tevreden.

Jari_Opsomer
Professional Meerweter
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Ik zie net dat het 803 en niet 804 is. Dit is waarschijnlijk hetzelfde model, maar dan voor de Europese markt. Dit verschilt soms. Probeer eens te reverse-image-searchen of probeer verschillende modelnummers te plakken in Google. Kijk of de foto's matchen van Telenet en de Bol pagina die ik heb gestuurd.

0 Likes
e10
Freshman Veelweter

Ja de 803 vind ik maar de 804 niet. Is de 804 dan niet voor de Benelux ? Dat zou kunnen.

0 Likes
e10
Freshman Veelweter

Verversingssnelheid bij de 804 is 144 hertz. Die van 803 is 100 hertz.

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

e10
Freshman Veelweter

Duurder dan bij Telenet. Is enigste webshop waar je hem vind denk ik.  

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Ik vind dat toestel op verschillende Franse, Italiaanse (en nog enkele ander) sites. Zeer merkvaardig als ik naar tcl.com ga dan vind ik dat toestel nergens. Noch op het Belgisch Nederlandstalige,  (https://www.tcl.com/be/nl/support-tv) noch op het Franse (https://www.tcl.com/fr/fr/support-tv), noch op het Italiaanse   (https://www.tcl.com/it/it/support-tv) deel van de website van tcl.

Als je al geen ondersteuning vindt van de fabrikant(?) dan zou ik toch twee keer nadenken. Het staat ook niet bij de nieuwe toestellen (is van 2023).  

0 Likes
e10
Freshman Veelweter

Uiteindelijk de TCL 75T8B - 75 inch - 4K QLED - 2024 gekocht bij Bol. Ook deze vindt je niet op de site van TCL. Hij wordt wel verkocht door Bol zelf en niet via via. 

Hopelijk valt alles mee moest er ooit iets aankomen maar heb alvast een account aangemaakt bij TCL.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Hou de doos zeker bij van de tv als er iets is

De kans dat hij opgestuurd moet worden is groot

ChristofM
Expert Moderator
Champagne, lezer van het jaar! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

@e10  schreef:

Ik zie een tv staan bij Telenet TCL 75C804 voor 1049€ Ik heb op het internet naar deze TV gezocht maar vindt die niet. Andere TCL tv's echter wel.

Is deze TCL tv exclusief te koop bij Telenet ?

@e10 We hebben dit intern ook nagevraagd en hebben reeds feedback mogen ontvangen hierover. De grootte van dit toestel speelt ook een rol hierin: 75 inch is een relatief nieuwe maat op de markt dus hier kiest TCL voor selectieve distributie. Telenet is hierbij geselecteerd. 
Dit gaat dan uiteraard over een EU-product. Hiermee kan Telenet een goede werking tussen hardware en Telenet-diensten garanderen, alsook de dienst na verkoop. Het is dus een veilige keuze om dit toestel via Telenet aan te kopen. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.