24801
netweters
|
152787
antwoorden
|
20740
vragen
|
Apole stelde gisteren de iPhone 12 voor. Hieronder de vanaf prijzen & pre order data.
Maar wat belangrijker is: wanneer gaat Telenet deze met klantenkorting aanbieden?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: iPhone 12 klantenkorting, wanneer?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo,
Is het echt ? Pas vanaf 16/11/2020, binnen 1 maand dus ?!? Of is het een typo ?
De 'Ga naar promotie' link verwijst naar de standaard Apple site waar geen enkel korting verschijnt...
Enig nieuws ?
Mvg.
@Jabka71 Sommige iPhones zijn idd pas vanaf november verkrijgbaar...
Webshop pagina juist aangespast... een Reserveer knop is nu beschikbaar... probleem opgelost 🙂
Besteld, alles vlot verlopen. Levering vanaf 23/10... fingers crossed 😀
@Ex-Netweter schrijft ne review eh ☺️😂
wel dit in het achterhoofd houden voor 5G optie:
De iPhone 12 is de eerste iPhone die 5G ondersteunt. Helaas heeft het toestel geen millimeter wave (mmWave) – de snelste vorm van 5G. Die is er alleen bij de Amerikaanse versie. Het model dat we hier krijgen maakt alleen verbinding met lagere 5G-frequenties: Sub-6 GHz.
In 5G heb ik niet echt interesse, ik ben al meer dan tevreden met de 4G snelheid van Telenet. Ik kom van een 6 (die is gestopt bij iOS 12.4.8), dus denk dat de 12 Pro een mooie upgrade is.
Wees ook eens blij voor mij.
mvg,
Yves
Ik was aan het twijfelen te updaten van mijn Xr, maar aangezien de "korting" toch wat tegenslaat & alleen 5G écht nieuw is (en je hier in BE nog niks aan hebt) ga ik het nog een jaartje met deze doen 🙂 maar ik ben wel grote fan van de iPhone 12! Ik kijk al uit naar jullie bedenkingen (zeker als 5G komt naar Telenet).
Hoi,
heeft er al iemand (die de 12(pro) ook besteld heeft via Telenet toestellen) al iets gehoord van Telenet en/of PostNL ivm met een mogelijke levering morgen?
Het blijft wat stil aan de overkant 😉
Mvg,
Yves
Hoi,
gelieve geen rekening te houden met vorig bericht 🙂
men is wakker geschoten aan de overkant.
mvg,
Yves