|
25.631
netweters
|
158.614
antwoorden
|
|
21.389
vragen
|
PostNL leverde een bij telenet aangekochte GSM bij een postpuntNL.
De 3-cijferige code die ik per mail ontvangen heb, werkt niet. Ik krijg het geleverde pakket niet mee.
Volgens Post NL moet Telenet een nieuwe code aanleveren, volgens Telenet is dit PostNL.
Iemand dezelfde ondervinding? Hoe krijg je dit opgelost?
Ik heb een 3-cijferige code, maar die wordt niet aanvaard in het postNL-punt.
De afzender is Telenet-warehouse. Bij telefonisch contact met de klantendienst 015/66 66 66 van Telenet, krijg ik de boodschap dat ik een nieuwe 3-cijferige code moet aanvragen bij PostNL. Daar heb ik 2 medewerkers aan de lijn gehad die stellen dat Telenet een nieuwe code moet leveren, wat mij ook logisch lijkt.
Oplossing?
je kan eens de klantenservice contacteren van PostNL zelf , deze kunnen voor je nakijken waarom deze code niet werkt.
Als hun er niet uitkomen laat ze dit onderling bekijken met Telenet zelf.
Wij kunnen jammer genoeg niet veel aan dit probleem doen aangezien hier geen klantendienst is wij enkel je de info geven wat je zou kunnen proberen om het op te lossen.
Ja, je wordt precies wat van het kastje naar de muur gestuurd he.
Het klopt dat PostNL een nieuwe code moet genereren MAAR het is Telenet of het bedrijf dat hun verzendingen afhandelt (als verzender) die contact moet opnemen met PostNL. Postbedrijven helpen praktisch nooit de ontvanger rechtstreeks bij dit soort probleem.
Hier kan ik mee aan de slag.
Heel erg bedankt. Ik laat nog weten wat de uitkomst is.