Beantwoorden
Jens3
Freshman Weetjeslezer
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

eSIM aanvragen zonder bevestigingscode

Hoi

ik heb momenteel een iPhone 17e zonder simslot… en wil graag een een eSIM aanvragen via de app.

Het probleem is dat je dan eerst een code moet laten toekomen via sms, wat niet zo handig is als je je sim kaart niet kunt gebruiken. 

Verschillende keren geprobeerd via de app en de chatbot in contact te komen met een persoon maar ik krijg geen antwoord. Het tijdverschil maakt het ook niet gemakkelijk.

mvg

Jens

2 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Volgens Alles over eSIM | MyTelenet kan je een nieuwe eSIM bestellen (ander proces dan omruilen van een fysieke sim) in een winkelpunt of via MyTelenet website (je moet dan wel toegang hebben tot je Itsme).

Aangezien je spreekt over tijdsverschil vermoed ik dat je niet in het land bent en langsgaan niet echt een optie is?

Sidenote @Moderator ik zie dat iPhone 17e niet in de lijst van geschikte toestellen staat, ik vermoed dat dit een foutje is? eSIM van Telenet | Telenet 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Eigenlijk krijg je een e-mail 

Die code scan je en het is in orde 

Waarom die sms geen idee ben je niets mee