Beantwoorden
ismailoz
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Hallo, ik heb 11 september via toestellen.telenet.be de iPhone 14 Pro Max (256gb / gold) besteld, ik heb buiten de betaalbevestiging niets meer gehoord. Ze zouden vanaf 16 september beschikbaar zijn voor levering, maar enig idee wat de voorraad hiervan zou zijn? Iemand reeds contact gehad met Telenet hierover? Alvast bedankt.

0 Likes
119 reacties
koenvt
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Happy New Year! A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

als je nu bestelt bij apple.be leveren ze blijkbaar sneller. Qua communicatie zou telenet toch kunnen aangeven welke bestellingen ze momenteel aan het uitleveren zijn zodat je zicht krijgt waar je zit in hun FIFO lijn.

koenvt_0-1669620922738.png

 

0 Likes
Patrik_v
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Ok mensen laat ons kalm blijven, ja ik heb ook besteld op 7/10 en wacht nog steeds. Inderdaad er klopt iets niet met Telenet, als je kijkt naar de forums van Proximus, Orange en Tele2 zie je dat mensen die besteld hebben op 11/10 en 12/10 hun toestel al ontvangen hebben …… ergste is dan nog el dat Proximus met dezelfde groothanden werkt als Telenet. Feitelijk is er maar 1 verklaring waarom we langer moeten wachten ook Apple werkt volgens de fameuze FiFo methode maar dan wel op basis van de betaling. Simpel gezegd als besteld hebt op 7/10 maar Telenet heeft Apple maar betaald op 15/10 dan mag je wachten tot al degene die betaald zijn voor jou.

wat kunnen we hier aan doen? Enige wat we kunnen doen is ons laten horen op alle mogelijke manieren, zelf ga ik een zaak openen bij Test Aankoop.

 

ik vind het spijtig dat mensen zoals wij die al 20 jaar klant zijn op deze manier behandeld worden en ergst van al dat men nul komma nul informatie heeft.

vandaag met de groothandel gebeld, exacte informatie niet gekregen maar wel de duidelijke boodschap ‘ je moet Telenet contacteren ze krijgen van ons dagelijks een update welke toestellen en hoeveel er de de komende dagen geleverd worden. Ze kunnen jullie op 2 dagen na zeggen wanneer je toestel mag verwachten. Maar wij mogen niks zeggen’

Sorry maar Telenet speelt hier verstoppertje en weigert de juiste info te geven! Waarom?????

Wiam
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Oh God... Geld betalen is een must maar info delen is een keuze. Goed bezig Telenet.

Ik had deze toestellen besteld voor de verjaardag van mijn vent 20/11. Schoon stond ik daar. Heel teleurgesteld in Telenet. 

0 Likes
LarsDeVos
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Handje vol! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Ik heb deze avond verzend bevestiging gekregen van Telenet. Het betreft een witte iPhone 14 pro met 128GB opslag, ook besteld op 7/10.

Werd toch echt wel tijd dat ik er nog iets van hoorde.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

iPhone 14 Pro Max levertijd?

@koenvt 

In twee verschillende draden een zelfde bericht plaatsen is niet netjes.

De afbeelding die je geeft is niet van de PRO variante.

Kijk eens verder https://www.netweters.be/t5/Toestel-info/Levertijd-Iphone-14-pro/td-p/154127/page/3

 

@Moderatorkunnen jullie die twee draden intelligent samanvoergen (ik bedoel met intelligent de dubbele posts wegelaten)

0 Likes
koenvt
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Happy New Year! A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

dag janne_man,

 

ik heb idd een foutje gemaakt met de screenshot, mijn excuses. (ik zie wel geen knop om mijn post aan te passen/verwijderen.) De correcte levering staat nu idd op 30/12. 

qua bericht : van mij mogen ze de berichten zeker samenvoegen (hopelijk leest iemand van telenet ze dan ook, want ik heb het gevoel dat dit niet gebeurt).

In deze chat wou ik vooral reageren op de communicatie. Het FIFO verhaal kan in mijn ogen gemakkelijk openlijk gecommuniceerd worden, zeker als ze die info hebben zoals hierboven vermeld.

0 Likes
Wiam
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Ik wou even melden dat ik vandaag de track en trace heb ontvangen. Ik heb op 14/10 besteld. 2 iphones 14 pro max deep purple. 

Patrik_v
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Iphone 14 Pro zwart 128, besteld op 7/10 en nu 8 weken verder nog steeds niks gehoord ….. en ja ze lopen achter bij Apple maar dit gaat er stilaan toch over ☹️

0 Likes
koenvt
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Happy New Year! A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

+2 maanden nu. Ik sta al zo hevig dat ik bijna op al de spam aan het klikken ben waar mijn pakketje zogezegd klaar staat 😂

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Vanaf januari starten er 2 nieuwe fabrieken extra  zo zal de achterstand weg gewerkt worden tegen februari

Het contract met oude fabriek loopt dit jaar af en zal niet meer verlengt worden of toch wel valt te zien wat de toegevingen zijn

0 Likes
Patrik_v
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Ik zit nu ondertussen aan 9 weken. Probeer al 2 dagen te bellen naar Telenet maar geraak er niet binnen. Eerst muziekje en dat het druk is en dan wordt na een tijdje de verbinding gewoon verbroken 😞

0 Likes
Ex-Netweter
 

iPhone 14 Pro Max levertijd?

0 Likes
Patrik_v
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Vandaag eindelijk mijn Track&Trace gekregen voor de Iphone 14 Pro 128 Zwart besteld op 7/10.

koenvt
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Happy New Year! A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

vandaag track n trace gekregen (toestel nog niet bij post nl), dus ben in blijde verwachting. toestel besteld op 6/10 🙂 

Dekes
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

iPhone 14 Pro Max levertijd?

Hier net hetzelfde, op 27/10 een iphone 14 pro max zilver 256g besteld en nog steeds niets ontvangen of iets van duidelijke communicatie. Is ongelofelijk voor zo een firma. 

0 Likes