Beantwoorden
Natasha
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Levertijd Iphone 14 pro

Ik heb 5 weken geleden de iphone 14 pro besteld en nog niets ontvangen. Zijn er nog mensen die hier zo lanf op wachten?

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Iphone 14 pro

0 Likes
46 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5205
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Levertijd Iphone 14 pro

Twee dagen????

janne_man_0-1669631138557.png

 

 

 

 

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5205
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Levertijd Iphone 14 pro

Zopas gelezen:

janne_man_0-1669657991452.png

en het tekort kan nog groter worden. Ze hopen dat ze toekomend jaar de achterstand kunnen wegwerken. Dus nog een heeeeeeel klein beetje geduld.

0 Likes
Fre89
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Levertijd Iphone 14 pro

25 november Iphone 14 pro besteld en betaald.

Na bestelling niets meer vernomen van Telenet.

Een week geleden mail gestuurd naar Telenet, tot op heden nog geen antwoord. 

Volgens de chat van telenet is er nooit iemand beschikbaar.

 

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5301
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Levertijd Iphone 14 pro

@Fre89 vrees dat je een tijdje zal mogen wachten op je iPhone, er zijn problemen in china in de fabriek waar die wordt gemaakt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Fre89
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Levertijd Iphone 14 pro

correctie 25 oktober besteld.

0 Likes
Roel4
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Levertijd Iphone 14 pro

Mijn verhaal:

Iphone 14 pro 128gb gold besteld op 9/10.

Na maanden niets te hebben vernomen van Telenet, alsook geen bevestigingsmail gekregen en ook geen mails ontvangen van Telenet ivm update van levertermijn. 
Heb ik vandaag ik uit nieuwsgierigheid eens kijken in mijn bestelgeschiedenis op de website van Telenet en daar las ik dat mijn toestel ''deliverd'' was. Ik in alle paniek deze ochtend naar Telenet gebeld. Zoals verwacht konden ze me niet verder helpen en moest ik na 14 uur terugbellen. Dit dan natuurlijk ook gedaan. Om 14 uur vandaag teruggebeld, na 60min in wachtrij te staan, uiteindelijk toch iemand aan de lijn gekregen. Deze persoon wist hoe ze haar job moest doen en eindelijk heeft iemand van Telenet mij kunnen verder helpen. De persoon heeft alles voor me opgezocht en kon me vertellen dat het toestel vandaag geleverd ging worden. Klein weetje, ik heb nooit mijn track and trace code ontvangen van Telenet of Postnl. Al een geluk dat ik vandaag heb gekeken en mijn werk flexibel is en naar huis mocht gaan om er toch zeker van te zijn dat ik mijn toestel vandaag in handen kon nemen. De tip die ik hier bij wil meegeven is om dagelijks uw account op Telenet te bekijken en vanaf de moment dat je ''deliverd'' ziet staan en geen mail hebt gekregen met een track and trace zou ik meteen naar Telenet bellen en het best is dat je belt op deze nummer 015 66 66 66. Dit is het nummer dat zich bezig houdt met de verzendingen. Terwijl ik deze post aan het typen was, is postnl langsgekomen met mijn toestel. 
Iedereen veel succes nog met het ontvangen van info en het ontvangen van uw toestel. 

Inhoud gewijzigd door Caro (mod) | Reden: Algemeen telefoonnummer klantendienst toegevoegd

Patrik_v
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Levertijd Iphone 14 pro

Na lang wachten vandaag eindelijk Track & Trace ontvangen voor mijn Iphone 14 Pro 128 Zwart besteld op 7/10. Hahaha grappig, bij mijn bestelling heb ik direct een cover besteld bij Ali express en Telenet en Apple zijn geklopt door Ali ….. mijn cover al 4 weken geleden ontvangen 😜 waar is de tijd dat het omgekeerd was 😀

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Levertijd Iphone 14 pro

@Patrik_v 

Kleine correctie: Ali express heeft niemand geklopt, en al zeker telenet niet. Als er geen stock is, en fabriek of leveranciers van apple lopen achter, kan telenet niks leveren dat er niet is.

Wij hebben (en andere die ik ken) altijd de toestellen op paar dagen gekregen. Max dat we ooit hebben meegemaakt was 2 dagen. 

Tenzij (nooit meegemaakt) de stock op is, staat ook bij de bestelling of voorwaarde. Maar ook niet vergeten dat alles achterliep door tekorten. De iphones bv (bijwijze van spreken) waren nog warm van de pers als ze verzonden werden

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Fre89
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Levertijd Iphone 14 pro

Ik heb mijn iphone 14 pro 25/10 besteld. 

- 4 weken geleden mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen

- de online chat: altijd melding dat er niemand beschikbaar is

- geen bevestingsmail gekregen 

bedenkelijke service van telenet en al zeker voor een toestel van 1199 euro.

 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Levertijd Iphone 14 pro

@Fre89 

De toestellen die wij aanschaften waren ook niet de goedkoopste hoor, hier koos die van ons altijd de duurste samsung. Maar hadden deze altijd binnen max 2 dagen. En liep de communicatie wel altijd vlot.

Ik denk, dat als er 1000... Mensen elke dag bellen en mailen waar hun toestel blijft, en ze geen leveringsdatum weten, deze gewoon niet beantwoord worden. Moesten zij zeggen van we weten het niet, is het ook niet goed en onbegrip. (Maarja telenet is ook maar afhankelijk van apple (of ander merk)) en het spijtige toeval van chips tekort in gans de technologische sectoren. Kijk maar naar wagens.. vroeger 3maand wachten, nu tot soms een jaar. Of de ps5 een ganse tijd, enz

Ook komt er nog is bij dat "alle" bedrijven zodanig besparen met werkvolk, dat nu 100% moet behaald worden met 1/3 of 2/3 minder volk. En ze dan voorkeuren moeten geven waar ze hun focus op moeten leggen en wat belangrijker is. (Denk ik)

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Patrik_v
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Levertijd Iphone 14 pro

Kijk dit was een gewoon een grapje maar de manier waarop het bij mij gegaan is was echt niet koosjer. Had al een paar keer gekeken op de site van Telenet en er stond steeds dat je een toestel kon reserveren. Toen ik keek op 7/10 stond er bij mijn toestel duidelijk vermeld “In winkelmandje” levering binnen de 2 werkdagen. Ik heb dit dan ook dadelijk gedaan, kreeg zelfs direct een mail dat mijn ‘aankoop’ geregistreerd was en mijn bestelling direct ging klaargemaakt worden en binnen de 2 werkdagen zou geleverd worden. Maar dan plots niks meer, telefonisch contact bracht niks op, meneer we kunnen niks zien en weten van niks, je zal een mail krijgen als Postnl gaat leveren. Komaan is toch normaal dat je dan ontgoocheld bent als je uiteindelijk 9 weken moet wachten!!!

0 Likes
Patrik_v
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Levertijd Iphone 14 pro

Ik wil toch ook nog eens iets zeggen over die 1000 mensen die bellen waar hun toestel blijft ….. heb je al eens uitgerekend 1000 mensen die meer dan 1000 euro direct betaald hebben en weken moeten wachten op hun toestel? Dat is wel een serieuze gratis lening dat deze mensen geven zonder er iets voor in de plaats te krijgen …… 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Levertijd Iphone 14 pro

@Patrik_v 

Nee, dat begrijp ik volledig, en heb ook al meerdere malen in posts vermeld, dat het zowel voor telenet als klanten beter zou zijn, om meer open communicatie te doen als er bv problemen zijn, zoals bv in dit geval met levering, of de problematiek rond de tvapp enz enz.

Er zal nog ongenoegen zijn, maar mensen zijn geinformeerd, en bedrijf geeft toe dat er problemen zijn en dat ze er aan bezig zijn. En dat zou voor de klanten (op bepaald gebied) veel betekenen

Het jammere deze dagen is, dat je bij volk uitkomt, die ofterwel onbekwaam zijn, verkeerde info, maar bv in dit geval zelfs geen info hebben.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Levertijd Iphone 14 pro


@Patrik_v  schreef:

Ik wil toch ook nog eens iets zeggen over die 1000 mensen die bellen waar hun toestel blijft ….. heb je al eens uitgerekend 1000 mensen die meer dan 1000 euro direct betaald hebben en weken moeten wachten op hun toestel? Dat is wel een serieuze gratis lening dat deze mensen geven zonder er iets voor in de plaats te krijgen …… 


Met zoon orders wil ik toch ook eerst liever geld zien dan dat voor te schieten hoor. Ale is voor elk bedrijf zo. Ze moeten ook zeker zijn na hun bestelling aan bedrijf, dat iedereen nog effectief die gsm wilt. En niet ondertussen een sneller manier heeft gevonden om eraan te geraken, en dan massaal achteraf te zeggen, ik heb al 1 laat maar zo

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5205
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Levertijd Iphone 14 pro

Zoals altijd elk voordeel heeft zijn nadeel.

Internet kopen staat gelijk met eerst betalen en dan ontvangen. Dat loopt doorgaan goed, maar soms is het anders en dat weet iedereen.

In een winkel bestellen en betalen bij afhalen bestelleng, doorgaans wel een voorschot betalen.

Iedereen maakt zijn keuzes en kiezen is verliezen.

Ja het is frustrerend dat de geoliede postorderkoop soms niet vlot gaat. Ergens een epidemie, ergens een schip dat denkt bij de spoorwegen te werken en daarom dwarsligt, containers die ergens geblokkeerd liggen, ..., en alles just in time.