Beantwoorden
Natasha
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Levertijd Iphone 14 pro

Ik heb 5 weken geleden de iphone 14 pro besteld en nog niets ontvangen. Zijn er nog mensen die hier zo lanf op wachten?

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Iphone 14 pro

0 Likes
46 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Levertijd Iphone 14 pro

@Natasha dit is een algemeen probleem dat zich stelt bij apple, weinig maken in het begin en weinig kunnen leveren aan de verkopers, je zal je toestel wel ontvangen eens er weer stock is bij telenet of als ze zijn binnen gekomen, het is altijd beter beetje wachten met een aankoop van zo nieuwe toestellen van apple.

kan soms enkele dagen tot weken later duren eer je het hebt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
koenvt
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Happy New Year! A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Levertijd Iphone 14 pro

besteld op 6okt. Enkel een mail gekregen dat het 2 tot 4 weken extra kan duren.

hoop dat hij er snel is want is duur voorschot om te wachten zonder deftig vooruitzicht

0 Likes
Natasha
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Levertijd Iphone 14 pro

Ik heb hem 23 september besteld wn hij komt vandaag aan. Dus meer als 5 weken moeten wachten

0 Likes
Julie_J
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Handje vol! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Levertijd Iphone 14 pro

Hi, ja ik wacht al sinds 24/09 op een iphone 14 pro 128 gb zwart. 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Levertijd Iphone 14 pro

Je kan best een  vergelijken bij apple, daar is het nu ongeveer 4 weken wachten als je nu besteld. Dus via telenet zal dat net iets langer zijn. Ik heb ook alng moeten wachten op de mijne

0 Likes
Kaat1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Levertijd Iphone 14 pro

Ik heb de mijne ondertussen ook al 5 weken geleden besteld (25 september) en heb ook nog steeds niks aangekregen.... niet eens een mail dat het langer ging duren dan de voorziene 4 weken. Vind het best jammer dat je zo veel geld betaald en ze je niet eens op de hoogte houden. 

0 Likes
Julie_J
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Handje vol! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Levertijd Iphone 14 pro

Ja inderdaad, ik heb 2 x een mail gekregen dat het nog 2 tot 4 weken zou duren. Ik wacht ook al ongeveer 5 weken. Hopelijk komt de iphone 14 pro snel. 

 

0 Likes
Kaat1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Levertijd Iphone 14 pro

Maar vind nog iemand het raar dat je de gsm wel nog steeds kan reserveren via Telenet en dat er nog steeds 2-4 weken staat? Terwijl ze ondertussen al weten dat dat niet haalbaar is.... 

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!
0 Likes
Kaat1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Levertijd Iphone 14 pro

Ja maar dat weet ik, ik bedoel gewoon dat telenet gewoon klanten laat bestellen en nog steeds belooft dat het binnen 2-4 weken geleverd wordt... Maar goed, niet mijn probleem meer. Heb eindelijk een mail gehad dat mijn gsm binnenkort geleverd gaat worden. 

0 Likes
koenvt
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Happy New Year! A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Levertijd Iphone 14 pro

Idd, als je een volledig bedrag betaalt, verwacht je ook dat ze aan de levertermijnen houden. (kan me moeilijk inbeelden dat de problemen in de fabriek nu een late levering veroorzaken voor een gsm die 5w geleden besteld is (zo just in time werken ze niet).

Telenet had beter een voorschot gevraagd. Nu ben je al een maand 1400€ kwijt voor niks (zelfs geen deftige communicatie over de status).

Roel4
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Levertijd Iphone 14 pro

Ik heb mijn 14 pro op 09/10 besteld. Gisteren naar telenet gebeld en die konden me zeggen dat ze nog geen update hebben ontvangen en de levering nog tot 2 a 4 weken kan duren. Gisteren ook op het nieuws gezien dat de productie in China half plat ligt waardoor er een enorme vertraging is... 

0 Likes
Patrik_v
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Levertijd Iphone 14 pro

Persoonlijk vind ik dat er heel weinig informatie komt van Telenet. Als je dan belt krijg je inderdaad steeds hetzelfde te horen, "het zal nog 2 à 4 weken duren".

Andere providers geven meer bruikbare informatie zoals "we zijn nu de toestellen aan het verzenden die besteld zijn tot die datum". 

Natuurlijk weten we dat we moeten wachten maar wat duidelijke communicatie zou tof zijn

0 Likes