Beantwoorden
Gregory1
Professional Beetjesweter
Berichten: 19
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

toestelkorting smartphone

Hoi,

 

Ik sta op het punt een smartphone te bestellen via de toestelkorting van telenet.

Ik zie wanneer je online besteld dat dit automatisch ook thuis geleverd word.

Voor mij zou het echter gemakkelijker zijn als ik het toestel bv zou kunnen afhalen aan de telenetwinkel.

Echter vind ik nergens een knop dat je deze zou kunnen afhalen aan een telenetwinkel.

Of...

Kan ik ook een smartphone met toestelkorting bestellen in een telenetwinkel of geld de korting alleen online?

 

Nog even dit,

Ik heb al mijn diensten bij telenet behalve gsm (deze is van de werkgever)

Ik veronderstel als ik alles goed gelezen heb dat ik enkel internet vaste telefoon en tv moet hebben om gebruik te kunnen maken van de toestelkorting?

mvg...

Tags (1)
0 Likes
8 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

toestelkorting smartphone

Heb je de rekening al eens gemaakt? Denk je dat je écht beter af bent door zo'n toestel bij Telenet te kopen?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dsenseb
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
YEAH! CAPSLOCK DAY! Happy New Year! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol!

toestelkorting smartphone

de telefoons te verkrijgen bij telenet kan je altijd ergens anders goedkoper vinden.

vergelijk maar eens 😉

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

toestelkorting smartphone

Om een GSM met korting van Telenet aan te kopen moet je wel degelijk een GSM abonnement hebben dat je minstens voor een jaar moet nemen. Stap je vroeger uit het abonnement moet je zoveel twaalfden van je korting terug betalen gelijk aan de resterende periode die je te vroeg uitstapt.

Toestellen worden trouwens niet meer opgestuurd, je moet ze afhalen in een shop of Center en gun die mensen dan ook het plezier van het afsluiten of verlengen van een abonnement. Zij moeten ook hun cijfers halen van Telenet. Niets frustrerender voor een verkoper in een Center of shop om al het werk te moeten doen om het toestel bedrijfsklaar te maken, sim kaart eventueel aan te passen enz. terwijl de helpdesk met de eer van de verkoop gaat lopen.

En zoals hier ook al gezegd is. Kijk en vergelijk de prijzen van de toestellen die je interesseren. Want de koppelverkoop is niet altijd voordeliger.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

toestelkorting smartphone

@Gregory1 ik heb ooit de fout gemaakt, het ging om een samsung s 5230 en jaren later heeft telenet mij zelf gecontacteerd omdat ik die formule bleef betalen voor iets dat reeds lang betaald was, ik had het moeten stopzetten het siert telenet om mij er op te wijzen, en als ge dan begint te tellen wat die kost was gedurende het contract, en ik had het zelfs niet veranderd veel geld!!! niets is gratis.

Jos

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

toestelkorting smartphone

Als ik de voorwaarden bekijk op de website van Telenet  https://toestellen.telenet.be/samsung-galaxy-a6-black-dual-sim.html zie ik de verplichting voor een gsm abonnement enkel indien men geen andere dienst heeft bij Telenet. Ik heb maar bij één toestel gekeken (het eerste in de lijst), mogelijk zijn er andere voorwaarden bij andere toestellen. Op basis van die website meen ik dat je geen gsm abonnement moet hebben voor de korting.  Dit is wel de eerste keer dat ik dit zo zie, vroeger was een gsm abonnement altijd verplicht.


________________________________________
In het land van de blinden is eenoog koning.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

toestelkorting smartphone

Ik zal het nog eens navragen. Bijvoorbeeld voor een tablet met korting moest je vroeger Internet hebben of aanschaffen. Bepaald moment waren er ook bepaalde TV's waar je internet moest voor hebben. Smartphones was bij mobiel. Misschien is dit nu veranderd.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

toestelkorting smartphone


@janne_man  schreef:

Als ik de voorwaarden bekijk op de website van Telenet  https://toestellen.telenet.be/samsung-galaxy-a6-black-dual-sim.html zie ik de verplichting voor een gsm abonnement enkel indien men geen andere dienst heeft bij Telenet. Ik heb maar bij één toestel gekeken (het eerste in de lijst), mogelijk zijn er andere voorwaarden bij andere toestellen. Op basis van die website meen ik dat je geen gsm abonnement moet hebben voor de korting.  Dit is wel de eerste keer dat ik dit zo zie, vroeger was een gsm abonnement altijd verplicht.


________________________________________
In het land van de blinden is eenoog koning.


Als dat eens nalees kan ik u alleen maar gelijk geven. In dat geval is een aankoop zonder abo  bij Telenet  (wanneer men bvb wel TV en/of internet heeft) waarschijnlijk wel degelijk goedkoper dan gewoon in de winkel of zelfs bij een andere provider, want daar geldt meestal WEL de verplichting van een abo te nemen wanneer er een serieuze korting aan de koop verbonden is.

 

En ook dit staat op de website:

Bij aankoop van een toestel, via de Telenet webshop (toestellen.telenet.be) of in een Telenet winkelpunt, krijgt de klant de vermelde korting.

 

Ik denk dat hiermee de vraag van @Gregory1 wel beantwoord is ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

toestelkorting smartphone

Vroeger was dit inderdaad anders.  Toen moest je een een gsm-abonnement hebben om een smartphone met korting te kopen. Nu is er de Telenet Klantenprijs waar je nu niet enkel smartphones mee kan kopen maar ook o.a. tv's, laptops en tablets

 

Nu is het, zoals het in de voorwaarden staat, voldoende om een digitale dienst te hebben. Klanten met enkel mobiel moeten 2 maanden klant zijn. Klanten met enkel Prijs volgens verbruik hebben hier geen recht op.

 

Toestellen kan je online kopen en indien voorradig ook in een telenetwinkel.

 

Alle info:

https://www2.telenet.be/nl/promo/klantenprijs/

en

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-telenet-klantenprijs/

 

"Voorwaarden:

Uitsluitend voor klanten die geen openstaande schulden bij Telenet hebben op voorwaarde dat ze één of meer volgende diensten hebben (waarbij de diensten die de klant heeft op het ogenblik van intekening op het aanbod moeten overeenstemmen met de versie van de diensten die op dat ogenblik door Telenet worden aangeboden): internet, Telenet TV, vaste telefonie of mobiele telefonie (uitgezonderd prijs volgens verbruik) uit het gamma van diensten bestemd voor particulieren, zelfstandigen en kleine bedrijven (hierna, de “Telenet-Diensten”). Een klant die enkel mobiele telefonie heeft, moet bovendien minstens 2 maanden klant zijn om van het aanbod te kunnen genieten. Aanbod niet geldig voor klanten die King/Kong Business hebben, zonder andere Telenet-Diensten.

 

Bij aankoop van een toestel, via de Telenet webshop (toestellen.telenet.be) of in een Telenet winkelpunt, krijgt de klant de vermelde korting.

 

De klant kan zijn Telenet-Diensten steeds kosteloos opzeggen. Indien de klant echter binnen een periode van 12 maanden na de aankoop van het toestel waarop hij korting heeft verkregen al zijn Telenet-Diensten opzegt, wordt een vergoeding aangerekend die overeenkomt met de restwaarde van de korting op het betrokken toestel, lineair afgeschreven over een periode van 12 maanden.

 

Elke klant kan jaarlijks maximum 5 toestellen kopen met een korting. Voor elk toestel dat 12 maand in het bezit is van de klant, kan na die periode een nieuw toestel aangekocht worden."

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.