Beantwoorden
Dushi1987
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Aanmelden op WiFi-netwerk lukt niet

Hallo allemaal

Ik heb al jaren lang telenet, nu onze woning was onbewoonbaar verklaard en moeten deze vóór 22 augustus verlaten, ondertussen hebben we een noodwoning omdat we geen andere woning vinden. In deze noodwoning is telenet bij inbegrepen in de huurprijs, maar deze werkt niet. Code al geprobeerd, modem al proberen heropstarten, niks wie weet raad? Ik moet nog vanalles in orde maken voor mijn dochter haar naderende communie (via telefoon lukt dit niet echt 😕)

0 Likes
18 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmelden op WiFi-netwerk lukt niet

@Dushi1987 

Als je de foto's oplaadt met het fototoestel icoontje, zal de applicatie je foto automatisch verkleinen. Ofwel gebruik je de drag en drop methode (of copy paste), ofwel doe je het met het fototoestelicoonjte. Zit niet te prutsen met zelf html-code in te geven.

0 Likes
Dushi1987
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Aanmelden op WiFi-netwerk lukt niet

Ik werk nu via mijn telefoon 

Foto's kopiëren plakken lukt niet met telefoon en via dat icoontje werkt nog steeds niet

0 Likes
Dushi1987
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Aanmelden op WiFi-netwerk lukt niet

20200816_203218_copy_449x798.jpg

20200816_203250_copy_512x758.jpg

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmelden op WiFi-netwerk lukt niet

@Dushi1987  ik kan je afbeeldingen niet goedkeuren. Je gegevens van je internet netwerk en alles staat er in. Het is niet de bedoeling dat die gegevens openbaar hier komen te staan daarom heb ik beide foto's afgekeurd. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.