24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo allemaal
Ik heb al jaren lang telenet, nu onze woning was onbewoonbaar verklaard en moeten deze vóór 22 augustus verlaten, ondertussen hebben we een noodwoning omdat we geen andere woning vinden. In deze noodwoning is telenet bij inbegrepen in de huurprijs, maar deze werkt niet. Code al geprobeerd, modem al proberen heropstarten, niks wie weet raad? Ik moet nog vanalles in orde maken voor mijn dochter haar naderende communie (via telefoon lukt dit niet echt 😕)
Als je de foto's oplaadt met het fototoestel icoontje, zal de applicatie je foto automatisch verkleinen. Ofwel gebruik je de drag en drop methode (of copy paste), ofwel doe je het met het fototoestelicoonjte. Zit niet te prutsen met zelf html-code in te geven.
Ik werk nu via mijn telefoon
Foto's kopiëren plakken lukt niet met telefoon en via dat icoontje werkt nog steeds niet
@Dushi1987 ik kan je afbeeldingen niet goedkeuren. Je gegevens van je internet netwerk en alles staat er in. Het is niet de bedoeling dat die gegevens openbaar hier komen te staan daarom heb ik beide foto's afgekeurd.