Beantwoorden
Luc059
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Bij afspelen film, op pc steeds onderbrekingen

Telkens ik een film via vrt nu of vtm go hapert die bij afspelen, verspringt seconde vooruit, je kan gewoon geen film normaal bekijken steeds die korte stop/onderbrekingen, en vooruit springen...soms ook gewoon even stil staan, al maanden kan ik gewoon geen uitgestelde programma zo bekijken, wat kan ik hier aandoen..?

Tags (2)
0 Likes
7 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Bij afspelen film, op pc steeds onderbrekingen

@Luc059 via wat bekijk je dat ????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Luc059
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Bij afspelen film, op pc steeds onderbrekingen

PC HP20

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Bij afspelen film, op pc steeds onderbrekingen

heb eens de specificaties bekeken van deze pc, kan zijn dat die al te oud is en niet meer geschikt, of je moet via wifi kijken en die snelheid is niet zo stabiel meer, maar kan het eerste zijn.

bufferen enzo is teken dat de laptop het niet meer goed aankan.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Luc059
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Bij afspelen film, op pc steeds onderbrekingen

Bij de laptop kan ik dit begrijpen, op gsm soms het probleem, via tablet is het totaal hopeloos om films te kijken, maar onze pc is 2 jaar oud, denk wel dat die dat zou moeten aankunnen, telenet medewerkers zijn al 2 keer geweest, wel voor ander probleem, via draad op internet aangesloten ook dit probleem, de wifi is hier nooit goed geweest, op de zolder geen of bijna geen bereik, dus veel met kabels werken hier... 

0 Likes
Luc059
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Bij afspelen film, op pc steeds onderbrekingen

Wie kan me helpen, om een film via pc normaal te kunnen bekijken, zonder dat die hapert 😉

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Bij afspelen film, op pc steeds onderbrekingen


@Luc059  schreef:

telenet medewerkers zijn al 2 keer geweest, wel voor ander probleem, via draad op internet aangesloten ook dit probleem, de wifi is hier nooit goed geweest, op de zolder geen of bijna geen bereik, dus veel met kabels werken hier... 


@Luc059 er lijken me enkele dingen aan de hand te zijn, zeker omdat je aangeeft dat je via kabel gelijkaardige problemen opmerkt. Of het zou aan je hardware moeten liggen, maar je merkt het op verschillende toestellen op. Daarom is het beter je modem eerst eens te laten uitlezen door de klantendienst, dan kunnen ze kijken of er meer aan de hand is.

 

Indien je modem in orde is, kan je zelf enkele WiFi testen thuis doen. Vervolgens kan je met de Telenet app kijken of je een WiFi-booster nodig hebt in jouw situatie. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Luc059
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Bij afspelen film, op pc steeds onderbrekingen

Heb via gsm de wifi test gedaan, daar is niets uitgekomen, ik vind het nogal technisch hier,

als leek is dit alles toch wat omslachtig, één opmerking, deze morgen nogmaals een film bekeken,

op vrt nu en wat blijkt, na maanden/jaren op eens wel gegaan, zonder onderbrekingen..

ik hoop dat it zo gaat blijven, en dank aan allen die me hebben willen helpen...