42182
netweters
|
18606
gesprekken
|
20098
vragen
|
- Check and Smile uit de nieuwe MyTelenet is zeker nuttig ; de tool zegt dat er een probleem is met mijn modem , en geeft aan
dat ik een nieuwe kan aanvragen ; nu dat is allemaal zeer zinvol maar ik zou me nog veel meer ge-checked-and-smiley
kunnen voelen als er dan bij gezegd wordt , wat het probleem dan is !!
Opinies en inzichten welkom ,
Marc
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Check and Smile
- Zal ik zeker doen , maar de feature is maar een kleine moeite als je dan toch bezig bent
met een probleem vast te stellen of/en tot een bepaalde conclusie komt voor een specifieke reden
Dan heb je geen lange telefoons met 'wachtenden voor U' , muziekjes , e.d nodig.
Marc.
Beetje off topic,begrijp marce1000,ik vind het absurd dat
check and smile niet werkt via computer klantendienst weet het ook niet,
na muziek blijf aan de lijn de meeste antwoorden zijn onlijn LOL.
Na diagnose via de app krijg ik steeds de melding dat er iets fout is met de modem en dat deze moet vervangen worden...
Hebben laatste tijd wel veel meer internet issues...maar dat zijn wel al gewoon van telenet.
Na reset modem krijg ik dezelfde melding bij diagnose.
@Gtest Welk type modem heb je, Telenet is een aantal oudere modellen van modems aan het verwijderen uit het aanbod om de kabel stabieler te maken en behouden.
als je nog een heel oude hebt kan je deze beter vervangen, als je daarna nog problemen hebt met je internet kan het probleem bij je thuis zitten of buiten op straat.