Beantwoorden
Jan_T
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Corona: wat met de onderhoudswerken?

Ik heb vorige week een SMS gekregen dat er op 18/03 onderhoudswerken door Telenet in mijn regio zullen plaatsvinden. Het hele netwerk zou die dag, al dan niet permanent en voor de volledige duur, onderbroken zijn tussen 07h30 en 18h00, zowel internet als TV.

 

Gezien de huidige situatie omtrent Corona, waarbij veel inwoners van thuis zullen werken (waaronder mezelf), studenten die online les krijgen en kids die wat entertainment nodig hebben, gaan deze onderhoudswerken nog steeds door? Enige kans dat deze uitgesteld kunnen worden?

 

Alvast bedankt!

8 reacties
JongeKet
Freshman Meerweter
Berichten: 50
Say what?! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Corona: wat met de onderhoudswerken?

Ik ben niet zeker het kan zijn dat dit toch wordt uitgesteld maar misschien kan @Suzy helpen?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Corona: wat met de onderhoudswerken?

Ik denk dat toch zal doorgaan maar je kan aantonen dat ze aan het werken waren van Telenet... 

 

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Corona: wat met de onderhoudswerken?

@Jan_T 

wij werken voorlopig gewoon door, wie ziek is of twijfelt blijft thuis (zoals bij de andere bedrijven)

Kan natuurlijk zijn dat er wat vertraging is 

0 Likes
Jan_T
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Corona: wat met de onderhoudswerken?

Dan neem ik voor alle zekerheid alvast een printscreen van het bericht van onderhoudswerken in MijnTelenet (daar staat mijn adres bij) en dan ben ik toch wat ingedekt. Bedankt!

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Corona: wat met de onderhoudswerken?

Op 14-02 hebben ze hier onderhoudswerken gedaan tussen 07,30 uur en 18 uur.

PC heeft heel de dag gedraaid,zijn er hoop en al 2 x 'n half uurtje offline geweeest.

Je zal er weinig van merken,Tussen 7h30 en  08 uur was Telenet hier offline.

0 Likes
Nivek1
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Corona: wat met de onderhoudswerken?

Normaal heb je van geplande werken ook een sms-bericht en email gekregen. (als je emailadres gekend is bij Telenet.) 

 

Deze email kan je eventueel ook gebruiken om aan je werkgever te tonen, indien nodig. 

 

Mvg

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Corona: wat met de onderhoudswerken?

@Jan_T niet-noodzakelijke werken stelt Telenet uit tot na 3 april, zo blijven klanten gewoon verbonden tijdens deze uitzonderlijke tijden. Sommige noodzakelijke werken gaan wel door, omdat uitstellen ervan voor meer problemen zou zorgen. Uiteraard doet Telenet er alles aan om de hinder tot een minimum te beperken.

 

Vanaf vandaag zijn ook alle sms'en en brieven voor niet-noodzakelijke werken tegengehouden. Krijg je na vandaag toch nog communicatie, dan wil dit zeggen dat de werken waarover je geïnformeerd wordt toch doorgaan en dit dus noodzakelijke werken zijn. 

 

Hopelijk geeft dit wat meer duidelijkheid. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Jan_T
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Corona: wat met de onderhoudswerken?

Top, bedankt! Hopen dat ik dan geen bericht meer krijg en alles gewoon blijft draaien morgen. Of een paar halfuurtjes zou ook geen ramp zijn, maar bij mijn vader (een paar dorpen verderop) was het enkele weken geleden toch meer dan een halve dag. Ik kan het aan m'n werkgever wel verantwoorden, maar het zijn natuurlijk de collega's die de dupe zijn van mijn (online) afwezigheid.