|
26.946
netweters
|
167.306
antwoorden
|
|
22.437
vragen
|
Voor de zoveelste keer deze week geen internetverbinding.
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Internet
Kan je wat meer informatie geven, @MG ? Indien dit vaker voorkomt, is het aangeraden hiervoor met onze klantendienst in contact te komen. 🙂
Ik ben al meermaals contact gehad met jullie klantendienst. Helaas steeds iemand anders dewelke hun vragenlijst afwerken en daar blijft het bij.
Laatste bericht dat ik heb ontvangen:
Ik zie ondertussen dat er effectief een intermitterende verstoring op de node aanwezig is die impact heeft op de volledige node. Dit kan de wegvallende verbinding verklaren en er wordt verder onderzocht waar de oorzaak precies zit.
Een node is een onderdeel van het Telenet-netwerk waarop meerdere klanten in een bepaalde omgeving aangesloten zijn. In dit geval zien we dat de verstoring impact heeft op de volledige node, waardoor meerdere klanten hinder kunnen ondervinden. Onze technici zijn hiermee bezig en onderzoeken waar de oorzaak precies zit. Ik hoop uiteraard ook dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt.
En daar moet ik het helaas mee doen.
1 ding werkt optimaal bij Telenet, het toesturen van de factuur ☹️
Ik denk eraan om mijn betalingsgedrag aan te passen hoe we als klant behandeld worden 🤔
Je moet Telenet tijd geven om het op te lossen
Wyre zal de werken op straat aanpakken wanneer geen idee je bent niet alleen
https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Instabiel-netwerk/m-p/222269#M41233
Als het internet weer perfect werkt kan je compensatie vragen hou je chat en bewijzen goed bij
Minder geld storten daar kom jij meer in de problemen en lost probleem niet op