Beantwoorden
Johan_vde
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Draadloos tv kijken

Hoi allemaal, 

Jaren had ik in ons vorige huis alles van Telenet.

Met de verhuis vorig jaar ben ik overgestapt naar proximus voor de volgende reden:

Ik kon met Proximus draadloos tv kijken dus hoefde geen kabels te gaan trekken.

Op zich werkt dit goed, maar wifi voor internet is echt niet te doen. 

Constant valt deze weg en moeten we de boel opnieuw opstarten. Lastig vooral als je bankzaken aan het doen bent.

Nu is mijn vraag of het met Telenet al mogelijk is om tv te kijken zonder kabel te moeten leggen van de modem naar tv?

Zoja, dan maak ik onmiddellijk terug de overstap denk ik.

Alvast bedankt

0 Likes
17 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Draadloos tv kijken

Maar zonder coax kan je met de TV-Box wel opnemen. Je plant de opname met de app. 
Ik vermoed dat je op de TV-Box wel de programmagids zal hebben (komt die volledige niet over het wifi netwerk?). In dat geval kan je ook opnemen met de TV-Box.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Draadloos tv kijken

@janne_man 

Wie een tv-box heeft kan die in principe uitschakelen. Je kan dat toestel helemaal omzeilen. Het wordt er alleen niet makkelijker op.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Draadloos tv kijken

Je kan bepaalde functionaliteiten van de TV-box inderdaad zonder coax kabel gebruiken, maar ik zou het persoonlijk niet adviseren. Dan zou ik eerder opteren voor een Chromecast in combinatie met de Telenet TV-app of Yelo Play app (afhankelijk van welk producten je zou nemen). 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.