Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
Cmab
Freshman Beetjesweter
Primeur! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Dreame installeren

Ik wil de dreame d20 ultra installeren die ik kocht via de actie van Telenet. Ik krijg hem niet verbonden met mijn netwerk. Ik zou moeten overschakelen op 2.4gh maar geen idee hoe dit moet. Ik gebruik nu 2.4 en 5 gh netwerk. 

22 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Dreame installeren

@Dragon_Racing 

Het is niet omdat bij jullie zonder problemen werkt dat dat op een ander ook zo is. In het verleden is dit al verschillende keren aan bod gekomen en een mogelijke oplossing was dan om het netwerk op te splitsen met een verschillende SSID.

Bij de meer recente modellen kan dat niet meer en een mogelijke oplossing is dan even te bellen naar Telenet.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Dreame installeren

@Dragon_Racing  schreef:

Dus vraag me af hoe het komt dat sommige die ook de nieuwe modem hebben daar last met hebben 🤷

Dat ligt meestal aan een slechte implementatie van wifi op die toestellen zelf.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Dreame installeren

Klopt wat je zegt zeker klanten die wisselen van aanbieder hebben zelfde probleem 

Van prox naar Telenet de helft van toestellen gaat niet meer dat zou niet mogen andersom is het niet 

Dan weten we waar duidelijk de fout zit 

Dragon_Racing
Freshman Meerweter
It's your tenth party! Topicwurm! Goed bezig! Wereld gedichtendag

Dreame installeren

@sb

Sure... Leer lezen 🙄 

Ik heb de allerlaatste modem van Telenet zoals reeds vermeld in het vorige antwoord .. 

Herhaal nogmaals de ALLERLAATSTE NIEUWE. 

Dus niks van bij de meest recente modellen.  Want dat heb ik dus nogmaals 🖕

En nooit heb ik naar Telenet moet vragen om even het signaal aan te passen(bij de modems die 1 gecombineerd signaal uitsturen) om een only 2.4ghz toestel (oud of nieuw, goedkoop of duur ) te connecteren 🙄🙄🙄🙄🙄‌.

Het gaat gewoon.  Wat je bij sommige only 2.4ghz toestellen wel kan voorhebben is dat je enkele keren moet proberen om de verbinden. 

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Dreame installeren

Het ligt toch aan de laatste modems de vorige waren nooit geen klachten zoals nu 

De toestellen werken perfect een nieuwe modem en werkt niet meer 

Zoals je zegt een probleem met verbinding van de wifi 

Peter78
Professional Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! Lees je nog iets anders? ;-) WOW! Full speed writing!

Dreame installeren

@Dragon_Racing  schreef:

@Peter78

Hier ook de laatste nieuwe Telenet modem.  Dus geen ook geen afzonderlijk 2.4 en 5ghz. 

Ook diverse only 2.4ghz toestellen.  Oud en nieuw. 

En idem.. Niks moeten aanpassen om deze te laten verbinden. 

Dus vraag me af hoe het komt dat sommige die ook de nieuwe modem hebben daar last met hebben 🤷

@Dragon_Racing omdat de meeste nie weten wat ze doen en graag prutsen en als het dan helemaal niet meer werkt is het altijd de schuld van Telenet! 😁

En een wifi wachtwoord knippen/plakken of kopiëren gaat dus ook niet, mijn vriendin had bij haar verbouwingen een hoogrendementsketel geplaatst en als optie ook een module waardoor je kon verbinding maken met het net en je u verwarming kon besturen via een app.

Ze kreeg dat ding niet verbonden (na 6 keer proberen) met het netwerk ze dacht het is al stuk en heb het nog niet gebruikt, tot ik zij tegen haar geef eens u wachtwoord manueel in inplaats van kopiëren en het werkte meteen. 😉

Ik heb het zelf ook al gemerkt bij Outlook Office 365 u wachtwoord van u mailboxen moet je ook manueel ingeven, al de rest werk niet.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Dreame installeren

@Dragon_Racing 

Rustig blijven, knul, lees even het bericht van @WG94 en dan begrijp je misschien wat ik bedoel.

Zoek daarna eens op het forum naar berichten met gelijkaardige problemen en hoe die al dan niet opgelost werden.

Maar wel fantastisch dat het bij jou allemaal zonder problemen werkt. Dat geeft me een warm gevoel, echt.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
luc55
Experienced Meesterweter

Dreame installeren

Dat met wachtwoord gebeurt ook maar zijn niet veel gevallen zullen maar 5 % zijn