Beantwoorden
DenBarbier
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Extra pods toevoegen

Hallo,

Deze week kwam een technieker van Telenet een nieuwe modem en 3 pods installeren. Alles wekt naar behoren.

Nu heeft mijn dochter enkele pods die overbodig zijn, zij wou deze terug brengen maar mocht ze houden van de Telenet-winkel. 

Kan ik deze bij plaatsen en linken aan mijn netwerk?

Alvast bedankt.

4 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Extra pods toevoegen

Deze kan je normaal niet zelf toevoegen aan je netwerk (geen configuratie optie)

Aangezien die toestellen enkel verhuurd worden weet ik niet of Telenet deze wil koppelen aan je account. Je kan altijd eens vragen aan de klantendienst.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Extra pods toevoegen

@DenBarbier  schreef:

Nu heeft mijn dochter enkele pods die overbodig zijn, zij wou deze terug brengen maar mocht ze houden van de Telenet-winkel. 

Mocht ze houden?? En ze zal hiervoor dus verder huur betalen, want pods worden altijd gehuurd ??

Rare uitspraak van de Telenet shop 🤔

@DenBarbier  schreef:

Kan ik deze bij plaatsen en linken aan mijn netwerk?

En wat zou hiervan het voordeel zijn? Zelfs indien mogelijk, is de kans groot dat je er huur zal voor moeten betalen?

luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Extra pods toevoegen

Best dat je dochter eens kijk in mijn Telenet of ze er nog in staan 

Zal zijn dat de restwaarde 0 is geworden 

Maar ergens anders zetten zal niet gaan 

Ze zijn ook al een tijdje uit wie weet wordt er binnenkort iets nieuwe pod gelanceerd 

Stadhuis2
Professional Meerweter
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Extra pods toevoegen

Huurprijs : 3 Euro/per pod/per maand