24811
netweters
|
152847
antwoorden
|
20745
vragen
|
Het vorige onderwerp betreffende de FUP limiet, hier, werd gelockt met de boodschap dat:
Heb om duidelijkheid gevraagd intern (collega's die bezig zijn met de business producten). Zodra ik deze heb ga ik jullie eindelijk kunnen vertellen welke business producten je als particuliere klant zonder btw-nummer nu effectief kan en mag nemen alsook welke FUP er nu effectief van toepassing is op die business producten.
In dit topic dient dus niet verder gegaan te worden over business producten, dat kan in het gelockte topic eens dat unlocked is en de informatie daar beschikbaar is gesteld.
Waarom dan een nieuw topic? Omdat het vorige topic helemaal niet ging over business producten - het werd er als "mouw aanpassen" oplossing bijgehaald. Het topic ging er eigenlijk over dat je met een toch niet goedkoop pakket op de FUP van 750 GB botst bij "nieuw" normaal gebruik (streaming video, muziek, games) en wanneer daar eens iets aan gedaan kan worden. De lock-boodschap op het vorige topic gaat daar volledig aan voorbij, dus stellen we het hier nog eens duidelijk opnieuw.
Telenet zelf stelt in hun persbericht (bij een vorige prijsverhoging):
We blijven de klant uiteraard garanderen dat we verder onverminderd zijn producten zullen blijven verbeteren en aanpassen aan de manier waarop hij ze gebruikt.
Wel, beste Telenet, ik zou mijn product graag gebruiken voor streaming entertainment, waar zo ongeveer de hele industrie naar toe beweegt. Zelfs jullie. Als de FUP er dan per sé moet zijn (want niet iedere provider heeft die blijkbaar, als we eens buiten het duopolie België kijken), mag die dan een beetje aangepast worden op basis van het nieuwe gebruik? Het nieuwe normaal, zeg maar. Het is niet alsof het voor jullie onverwacht komt, toch?
En bekijk deze pagina ivm de Giga Speedboost eens, waarop Telenet zelf zegt (eigen vetzetting):
Het kan niet op? De FUP van 750 GB is, cfr. de klantendienst, nog steeds van toepassing. Stadia in 4K verbruikt tot 20 GB / uur. Netflix 4K tot 7 GB / uur.
* in de veronderstelling dat er geen enkel ander verbruik is tijdens piekuren...
Hier klopt iets niet...
Opgelost! Ga naar oplossing.
@robatoras schreef:Wat jij wil (hogere fup)krijg je toch niet van Telenet.
Dan moeten ze ook geen diensten beloven die ze niet willen aanbieden.
@JayVee Dan houd het toch op voor jou.
Trek je conclussie
@robatoras schreef:@JayVee Je bent duidelijk niet op dezelfde pagina aan het kijken.
Die pagina van mij is nieuwer bij Telenet, LOL
Maak je vinger eens nat en blader verder.
Wat jij wil (hogere fup)krijg je toch niet van Telenet.
Doe je dat vaak, berichten nog aanpassen nadat er al op gereageerd is, zonder aan te geven wat/waar je een edit hebt gedaan?
@robatoras schreef:@JayVee Dan houd het toch op voor jou.
Trek je conclussie
Met alle respect, jij bent Telenet niet. Ik dank je voor je vaak herhaalde mening. Nu kijk ik uit naar die van andere netweters. Gegeven het aantal likes dat mijn berichten de laatste weken hebben verzameld, lijken die toch ergens te resoneren in de community.
Het lijkt me dat een community er net is om als bedrijf dat soort dingen op te kunnen pikken.
@JayVee Zoals jij zijn er maar enkelen,en dan veranderen ze niets in Mechelen
Elk volume metertje controleren ze in Mechelen automatis.
En als Telenet hun beloften niet na komen,is er nog de ombudsman
Eens kijken hoe ver je geraakt.
@robatoras schreef:@JayVee Zoals jij zijn er maar enkelen,en dan veranderen ze niets in Mechelen
Elk volume metertje controleren ze in Mechelen automatis.
En als Telenet hun beloften niet na komen,is er nog de ombudsman
Eens kijken hoe ver je geraakt.
Zo fatalistisch, robatoras! Positief blijven!
Als ik niet tevreden was over Telenet was ik al lang vertrokken
Klaar en duidelijk niet
Het spreekwoord zegt! Te nemen of te laten.
Groetjes
@robatoras schreef:Als ik niet tevreden was over Telenet was ik al lang vertrokken
Klaar en duidelijk niet
Het spreekwoord zegt! Te nemen of te laten.
Groetjes
Omdat ik vrees dat @JayVee het herhalen volledig beu is:
Ik zit niet te wachten op fup verhoging.
Na de crisis alles weer terug zoals het was.
@robatoras schreef:Op dit ogenblik wilt Telenet een applaus omdat ze de daluren hebben verlengd tot 17 uur
Dat ze de uren zo maar laten.De Nodes kunnen dit makkelijk aan.
En minder snel op smalband🤗
29-03-2020 13:32Ik zit niet te wachten op fup verhoging.Na de crisis alles weer terug zoals het was.
Jij spreekt jezelf toch ook veel tegen hoor!
Dat wil niet zeggen dat ik persoonlijk op een fup verhoging zit te wachten,het mag
Ik zelf als grootverbruiker in de dal uren(back_ups) heb nooit op smalband gezeten,bedoel ik voor anderen.
Heb heel de uitleg van Telenet deze morgen nog eens regel voor regel aandachtig nagelezen
Tot en met einde crisis doen ze gun geste.Ze hoeven geen concurentie te vrezen.
Fup verhoging en hogere upload past in hun komende prijsverhoging.🤔
Telenet geeft duidelijk aan, plan je grote bestanden in de dal uren,Dan kom je ver,en dat doe ik.
@robatoras schreef:Telenet geeft duidelijk aan, plan je grote bestanden in de dal uren,Dan kom je ver,en dat doe ik.
Niet. Het. Onderwerp.
Streaming!
@JayVee Niet. Het. Onderwerp.
Streaming!
En dan.Moet dat?
Stream, game en downloaden en ga je over de 750GB in de piek,dan wordt het smalband.
Dat zijn de voorwaarden.
En hoe je dan verder moet,zul je zelf moeten uitmaken.