Gehaaste install modem en wifi-pods via technicus
vandaag technieker geweest voor een nieuwe modem 360 en pods
dit na meerdere problemen met opnames die haperen, stoppen, bufferen, scherm diagnose die tevoorschijn komt, enzo......
technieker heeft de modem en 3 pods geplaatst
ik vroeg waarom 3? hij kon daar geen antwoord op geven, mijn living is 16 meter lang, de modem zit in de berging, dus maar één muur tussen berging en living, maar hij moest er 3 plaatsen.
hij was nie al te vriendelijk en was blijkbaar heel erg gehaast,
hij stond al klaar om te vertrekken , maar ik wou toch dat hij mijn wifi nazag op mijn gsm laptop
hij gaf mij een kaartje met een nieuwe wificode (maar had hier al gelezen dat dit niet hoefde, je behoud je oude paswoord)
dus na dan toch controle (met zijn jas aan en zijn zak in de hand) wifi werkt
toe ik zei van ja die pods werken die? zei hij dat komt wel..... maar hij laat de oude powerlines wel zitten aan de tv en in de living zelf, aan de modem heeft hij die powerline wel weggedaan
hij dus weg
ik steek mijn tv aan, die werkt maar de tvtheek, opnames staat : geen verbinding. van alles geprobeerd met utp kabel verbinding gemaakt niets lukt
dan naar telenet beginnen bellen, 1e keer na lang bellen geen contact, 2e keer bellen na lang bellen een Franstalige aan de lijn die me ging doorverbinden dan terug geen contact. na 3e keer dan toch iemand aan de lijn gehad, wel heel vriendelijk maar kon mij niet helpen, het enige wat hij zag is dat de pods niet zijn aangesloten (alle 3 de pods flikkert een lichtje) , heeft me dan een oplossing gegeven voor de tv : utp kabel uit de pod en dan connectie tv via wifi : die werkte alles van tv ging terug
dan dossier opgemaakt : ict gaat mij opbellen gaat mij opbellen voor de pods na te zien ....
wat voor service is dat nu?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: nieuwe modem met pods instal
Opgelost! Ga naar oplossing.