Beantwoorden
bixby1
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! Hi there!

HP ProBook heeft geen wifiverbinding

mijn hp probook 445 G10 vind mijn telenet thuisnetwerk (wifi) wel maar kan geen verbinding maken met internet.

Via mobiele hotspot via smartphone lukt het me wel verbinding te maken op de hp probook.

Alle andere toestellen (lenovo laptop, smartphone, chromecast) verbinden zonder problemen.

wifi wachtwoord al verschillende keren opnieuw geprobeerd, aan/uit zetten van toestel. 

Is er mss een instelling op de router F@ST3896LG-TN die met veranderen  of andere instellingen op de laptop die ik kan proberen? 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: hp probook geen internet via wifi

5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

@bixby1 

Heeft die laptop al wel eens verbinding gemaakt? Misschien eens zien of die wel wifi 6 aan kan. Deze modem is wifi 6 en niet elk toestel kan er mee verbinden. Lukt het wel met een rechstreekse kabel ?

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

In Windows 11, ga naar instellingen (Window-toets + i).

In de zoekbalk links boven tik je in: probleemoplosser.

janne_man_0-1726230876360.png

Kies andere problemen oplossen.

janne_man_1-1726230943238.png

Bij Netwerk en internet klik je op uitvoeren.

RolandRobert
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf! Hi there!

Ik heb hetzelfde probleem met een splinternieuwe HP probook. Alle andere toestellen hebben probleemloos wifi. Alleen bij de laptop valt wifi weg. LAN kabel geen probleem. iPhone hotspot : geen probleem… alleen telenet modem draadloos : valt weg. Heb jij al een oplossing ?

Stitch
Freshman Beetjesweter
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! Hi there!

Ga naar Apparaatbehaar, rechtermuis op netwerkadapter. Eigenschappen > geavanceerd > 2,4 en 5GHZ modus moeten op ac en abg staan, ax werkt niet.

CindyS
Experienced Beetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party!

Na veel troubleshooting eindelijk een werkende oplossing. Bedankt Stitch!

ik deel het meteen met de school aangezien meerdere leerlingen met hetzelfde probleem zitten.