42015
netweters
|
18491
gesprekken
|
19981
vragen
|
mijn hp probook 445 G10 vind mijn telenet thuisnetwerk (wifi) wel maar kan geen verbinding maken met internet.
Via mobiele hotspot via smartphone lukt het me wel verbinding te maken op de hp probook.
Alle andere toestellen (lenovo laptop, smartphone, chromecast) verbinden zonder problemen.
wifi wachtwoord al verschillende keren opnieuw geprobeerd, aan/uit zetten van toestel.
Is er mss een instelling op de router F@ST3896LG-TN die met veranderen of andere instellingen op de laptop die ik kan proberen?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: hp probook geen internet via wifi
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heeft die laptop al wel eens verbinding gemaakt? Misschien eens zien of die wel wifi 6 aan kan. Deze modem is wifi 6 en niet elk toestel kan er mee verbinden. Lukt het wel met een rechstreekse kabel ?
In Windows 11, ga naar instellingen (Window-toets + i).
In de zoekbalk links boven tik je in: probleemoplosser.
Kies andere problemen oplossen.
Bij Netwerk en internet klik je op uitvoeren.
Ik heb hetzelfde probleem met een splinternieuwe HP probook. Alle andere toestellen hebben probleemloos wifi. Alleen bij de laptop valt wifi weg. LAN kabel geen probleem. iPhone hotspot : geen probleem… alleen telenet modem draadloos : valt weg. Heb jij al een oplossing ?
Ga naar Apparaatbehaar, rechtermuis op netwerkadapter. Eigenschappen > geavanceerd > 2,4 en 5GHZ modus moeten op ac en abg staan, ax werkt niet.
Na veel troubleshooting eindelijk een werkende oplossing. Bedankt Stitch!
ik deel het meteen met de school aangezien meerdere leerlingen met hetzelfde probleem zitten.