24784
netweters
|
152655
antwoorden
|
20728
vragen
|
Nu kan je gemakkelijk wifi netwerk delen met vrienden of bezoekers die niet telenet klanten zijn
Vroeger was het gemakkelijk telenet klanten logde gratis in op je free wifi telenet
Niet telenet klanten moeten altijd de login vragen aan jouw of je had een extra wifi stadion nodig
zonder code of met een qr code dat ze moesten scannen voor je bezoekers en vrienden een geprutst en niet overal ontvangst
Nu is dit verandert
1 : Open de Telenet-app
2:Klik bij 'Mijn wifi-netwerk' op 'Delen'
3: Laat ze de QR-code scannen
En is in orde zo gemakkelijk en vlug
Zeer slim gezien van telenet een zeer mooie systeem
Zullen veel mensen gebruik van maken
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Nu kan je gemakkelijk wifi netwerk delen met vriende
@luc55 schreef:Nu kan je gemakkelijk wifi netwerk delen met vrienden of bezoekers die niet telenet klanten zijn.
Zeer slim gezien van telenet een zeer mooie systeem. Zullen veel mensen gebruik van maken
Wat is hier zo spectaculair aan?
Waarom heeft Telenet geen "gasten wifi" op hun router? Je wilt toch niet het paswoord van jouw privé wifi aan iedere bezoeker geven?
Sedert (bijna) iedereen nu méér data heeft en goede 4G, word ik nooit meer gevraagd naar mijn privé WiFi 😊
@luc55 bedankt om dit te delen op De Netweters. Ik wil er wel nog graag aan toevoegen dat dit al een 2-tal jaar mogelijk is via de Telenet-app. Het is geen nieuwe feature, maar mogelijks één dat Telenet graag nog eens extra in de verf wilde plaatsen. 😉
Zeer duidelijk is het niet anders koopt 43 % van de mensen een eigen toestel voor wifi te verspreiden
We missen dat de info op website is het niet duidelijk of oude info en dit ging opgelost worden
natuurlijk is nu de moment niet
https://itdaily.be/nieuws/infrastructuur/43-procent-belgen-eigen-router-thuisinternet-poll/
En eigen toestel is ook gemakkelijk overstappen naar een andere aanbieder er verandert niets
Toch een gemiste kans van telenet om klanten te houden