24799
netweters
|
152776
antwoorden
|
20740
vragen
|
Als je inlogt via 'mijn Telenet' kun je daar die instellingen bij je wifi veranderen.
Enkel weet ik nu niet of je de nieuwe versie of de oude versie hebt van ' mijn Telenet' en de oude versie is met de blauwe tegels.
Ik kan je die stappen wel door geven maar door de veranderingen van die layout ben ik niet zeker dus als je dat kan bevestigen of je de nieuwe of oude versie hebt.
Moest je de oude versie hebben dan kan ik je die stappen wel door geven.
Ik denk dat ik de nieuwe versie heb. Ik zie geen blauwe tegels op mijn telenet.
Dan heb je de nieuwe versie en daar kan ik je niet in begeleiden in die stappen want ik heb de oude versie nog altijd.
Maar kun je niet ergens iets vinden van wifi en daar dan heen gaan of iets van netwerkinstellingen ? Ergens moet het daar onder staan om die kanalen op te splitsen.
Probeer volgende stappen te volgen:
Veel succes!
Bedankt, ik vind dit terug maar krijg de melding ‘er ging iets mis’..
Misschien heb je sinds pas deze nieuwe layout waardoor de wijziging nog lopende is achterliggend. In andere topics kun je ook wel zien en lezen dat bepaalde instellingen nog nog niet geheel werken zoals moet wegens de nieuwe veranderingen.
Probeer het een paar keer een paar dagen. Moest het niet opgelost raken stuur een bericht naar de klantendienst via Whatsapp of eens bellen of facebook en leg je probleem uit.