24750
netweters
|
152312
antwoorden
|
20690
vragen
|
Wanneer ik probeer in te loggen op Voo ( https://wifree.voo.be/login.html) krijg ik na het kiezen van 'Ik ben een telenet gebruiker' het telenet scherm. Daar vul ik mijn username en paswoord in als telenet gebruiker. Tot voor kort lukte dit maar nu kom ik terug terecht op het Voo inlog scherm. Ik geraak dus niet meer ingelogd ! Ik heb Voo al gecontacteerd maar die zeggen dat het probleem bij TELENET ligt. Kan iemand dat van de technische dienst eens uitzoeken a.u.b. (reeds gepost op Voo forum)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo, het probleem is bij mij nog steeds niet opgelost. Je kan best ook eens een melding maken op het Voo forum. https://forum.voo.be/
ok dat doe ik ! bent u al naar een telenet kantoor gegaan om dit probleem aan te kaarten?
mvg
Ik heb contact opgenomen met de helpdesk van Voo en Telenet. Voo antwoordt niet en Telenet ging het probleem oplossen. Tot nu toe echter zonder resultaat. Waarschijnlijk botert het niet zo goed tussen Voo en Telenet.
@dokwerker44, er werd op 18/12 een IT ticket aangemaakt om dit verder te onderzoeken. Dit staat (net gecontroleerd) nog steeds open ter onderzoek. Heb helaas nog geen nieuwe info ontvangen, maar volg het wel op. Zodra er nieuws of een oplossing is, laat ik het hier weten.
Ik geef jullie graag een tussentijdse update.
Men heeft bij Telenet zeer waarschijnlijk de oorzaak gevonden van dit probleem. Men gaat nu enkele aanpassingen implementeren om het op te lossen.
Een exacte datum voor wanneer de fix geïmplementeerd zal zijn, heb ik nog niet. Zodra ik meer weet over de timing, breng ik jullie op de hoogte.
danku wel suzy voor de feedback.
@Ex-Netweter @Ex-Netweter @dokwerker44 goed nieuws!
Ik kreeg daarnet te horen dat de fix voor dit inlog probleem gisteren werd geïmplementeerd. Men heeft VOO ondertussen al wat metingen laten doen en blijkbaar kunnen Telenet klanten terug probleemloos aanmelden op de VOO homespots.
Dus normaal zouden jullie geen problemen meer mogen ervaren.
Weeral een taalgrens probleem opgelost.... Het wordt hoog tijd dat Telenet VOO overneemt. Dan krijgen onze medeburgers ginds ook eens goede service. Ik heb zo al een aantal verhalen gehoord van mensen die naar voorbij Ronse gemigreerd waren die misten de Telenet service.
Ik heb het vandaag geprobeerd in Brussel en inderdaad : Het werkt terug om in te loggen met Telenet paswoord ! Goede punten voor Telenet en bedankt voor de goede communicatie.