24791
netweters
|
152699
antwoorden
|
20730
vragen
|
Sinds deze morgen amper snelheid op m’n internet bedraad en via WiFi.
modem al herstart en nog steeds zo lage snelheden.
ping van 12
zie foto’s,
net wanneer je uw internet nodig hebt heb je amper snelheid.
aan de download data verbruik kan het niet liggen, overdag amper 60GB verbruikt en nog 10 dagen eer het vernieuwt.
Iemand een idee???
zei me iemand op fb al om een modem only te gaan halen, maar dan zit ik met die Telenet box (de nieuwe) waar ik dan problemen mee kan krijgen. 😞
om even weer over het topic te hebben dat ik had gestart...
de technische dienst aan de telefoon gehad van telenet en daar konden ze me zeggen dat ik vanaf 15 januari pas de nieuwste modem kan gaan afhalen voor mijn turbo boost abonnement en ik melde dat op dit forum al enkele de nieuwe modem hebben en die zei dat dit niet kon, ze werd op den duur beetje lastig omdat ik dit telkens melde en ze zei dat dit testers waren die hem hadden of kregen.
ze wou dan een technieker langs sturen om het probleem dat ik gisteren amper snelheid had maar dit niet aanvaard om te doen.
wat kan ik nu nog doen om toch nog die nieuwe modem te hebben, nog meer of 14 dagen wachten en blijven zitten met snelheidsproblemen en wegvallen enzo is niet de optie.
of bellen naar de dichtsbijzijnde shop van telenet om te vragen of ze deze binnen hebben, al zei de mevrouw aan de telefoon dat deze nog niet binnen is.
@Suzy weet jij iets meer of dit klopt van wachten tot 15 januari voor de nieuwe modem of kan ik deze nu al verkrijgen, Nederlandse vrouw aan de telefoon die beetje lastig begon te doen en naast de kwestie begon vragen te stellen zei dat ik moet wachten....
Laat een technieker komen,als je zo zit te prutsen met je snelheid.
Die hebben wel modems bij zekers only's en HGW
@Master-Magic schreef:
...
@Suzy weet jij iets meer of dit klopt van wachten tot 15 januari voor de nieuwe modem of kan ik deze nu al verkrijgen, Nederlandse vrouw aan de telefoon die beetje lastig begon te doen en naast de kwestie begon vragen te stellen zei dat ik moet wachten....
@Master-Magic wanneer je spreekt over de nieuwe modem, vermoed ik dat je het hebt over de CV8560E (E-router)? Deze krijg je op dit moment alleen als je een Giga Speedboost optie hebt en nood hebt aan een nieuwe modem. Soms kan het zijn dat deze niet in voorraad is in het Telenet center, maar daar hebben we van hieruit geen zicht op.
Wat de dame van de klantendienst bedoelde met 15/01, daar heb ik absoluut geen idee van. De CV8560E modems worden effectief nu al gegeven aan klanten in bovenstaande situatie.
Sowieso deel ik met jullie de nodige info eens er een update is omtrent de policy van de CV8560E. Op dit moment omvat deze enkel bovenstaande scenario (Giga Speedboost).