Beantwoorden
TSm
Freshman Beetjesweter
Complimentendag Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Kostprijs tweede Wifi-Powerline?

hoeveel kost een tweede wifi powerline

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: wifi powerline

4 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Huur is dat €2/maand (Zie Infofiche Internet: De infofiches van Telenet | MyTelenet). Alleen ben ik niet helemaal zeker of je deze nog kan bekomen (door de lancering van de 360° Pods), dat vraag je best na bij de klantendienst of een Telenet winkelpunt.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

@WG94  schreef:

Huur is dat €2/maand (Zie Infofiche Internet: De infofiches van Telenet | MyTelenet). Alleen ben ik niet helemaal zeker of je deze nog kan bekomen (door de lancering van de 360° Pods), dat vraag je best na bij de klantendienst of een Telenet winkelpunt.

Normaal gingen ze de voorraad nog opwerken die er nog was, maar aangezien de 360° pods al lange tijd beschikbaar zijn neem ik aan dat de voorraad powerlines wel op zal zijn ondertussen.

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Anders kijk je eens op een 2dehands website als het dat is dat je zeker moet hebben

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@TSm  schreef:

hoeveel kost een tweede wifi powerline

Gezien je bij de modem al één Powerline (zonder WiFi) hebt, moet je geen "set" Powerlines bijkopen, maar heb je voldoende met één WiFi Powerline (PG-9072 of PG9082).

Je kan ook een exemplaar kopen van een ander merk, zolang deze het G.hn protcol ondersteunen (dus geen "Homeplug AV").