24747
netweters
|
152257
antwoorden
|
20683
vragen
|
hoeveel kost een tweede wifi powerline
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: wifi powerline
Huur is dat €2/maand (Zie Infofiche Internet: De infofiches van Telenet | MyTelenet). Alleen ben ik niet helemaal zeker of je deze nog kan bekomen (door de lancering van de 360° Pods), dat vraag je best na bij de klantendienst of een Telenet winkelpunt.
@WG94 schreef:Huur is dat €2/maand (Zie Infofiche Internet: De infofiches van Telenet | MyTelenet). Alleen ben ik niet helemaal zeker of je deze nog kan bekomen (door de lancering van de 360° Pods), dat vraag je best na bij de klantendienst of een Telenet winkelpunt.
Normaal gingen ze de voorraad nog opwerken die er nog was, maar aangezien de 360° pods al lange tijd beschikbaar zijn neem ik aan dat de voorraad powerlines wel op zal zijn ondertussen.
Anders kijk je eens op een 2dehands website als het dat is dat je zeker moet hebben
@TSm schreef:hoeveel kost een tweede wifi powerline
Gezien je bij de modem al één Powerline (zonder WiFi) hebt, moet je geen "set" Powerlines bijkopen, maar heb je voldoende met één WiFi Powerline (PG-9072 of PG9082).
Je kan ook een exemplaar kopen van een ander merk, zolang deze het G.hn protcol ondersteunen (dus geen "Homeplug AV").