Beantwoorden
Elke14
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Lampen met wifi-verbinding koppelen aan app lukt niet

Vorige week lampen gekocht in de action met wifi verbinding. Maar dit lukt me maar niet om deze te koppelen aan de app. Ik heb de wifi sterkte al aangepast en ben al 2 dagen aan het proberen deze te koppelen. Ik heb zelfs al 2 verschillende app's geinstalleerd. Weet iemand raad aub. Die lampen blijven pinken.

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: lampen met wifi verbinding

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@Elke14  heb je ook enige informatie welke lampen dit zijn? 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

@Elke14  Dit zou normaal van het simpelste moeten zijn eens ze op uw Wifi netwerk geconnecteerd zijn. Ze moeten maar een heel kort aan of uit signaal ontvangen of eventueel een signaal om te dimmen.

Maar heb je ze kunnen aanmelden op je Wifinetwerk? Merk, type, dan kunnen we eens een handleiding opzoeken en bekijken.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@Elke14 ik heb ook zo lampen 😉 

je moet de app gebruiken van LSC Smart connect, eerst daar in koppelen via wifi 2.4.

probeer uw wifi in 2 verschillende te zetten simpel gezegd, dus de 2.4 en de 5.0 apart met misschien een andere naam te geven zodat de LSC Smart lampen deze vinden, eens daar geconnecteerd zal dat pinken stoppen.

dan kan je hem nog connectoren met  google nest of google home.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400