Beantwoorden
Thibaultmol
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
O dierbaar België.. Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Met welk abonnement kan je echt onbeperkt surfen?

Beste, vele abonnementen onderandere meeste van Telenet zijn niet echt onbeperkt (snelheids limiet als je over een bepaalde hoeveelheid gaat tijdens de piekuren). 

 

Welke internet abonnementen van telenet hebben deze limitatie niet?

 

Mvg Thibault

Tags (2)
0 Likes
7 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Met welk abonnement kan je echt onbeperkt surfen?

simpel, geen enkele, elk abbo heeft een beperkte groote van bandbreedte downloadbaar gebruik, zelf bij de business versies.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Met welk abonnement kan je echt onbeperkt surfen?

@Thibaultmol 

Je kan naar een business abo gaan. Ook als particulier. Wel navragen hoe het zit als je hulp nodig zou hebben van de klantendienst.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Thibaultmol
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
O dierbaar België.. Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Met welk abonnement kan je echt onbeperkt surfen?

Zijn alle business abo's dan echt onbeperkt?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Met welk abonnement kan je echt onbeperkt surfen?

@Thibaultmol 

Ik ben daarvan niet op de hoogte. Kijk eens na op de website. Maar hou er wel rekening mee dat, als je hulp zou nodig hebben achteraf dat je Kontakt zal moeten nemen met een ander deel van de helpdesk. En men vraagt dan blijkbaar naar je BTW nummer.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Met welk abonnement kan je echt onbeperkt surfen?


@louishufk  schreef:

@Thibaultmol 

Maar hou er wel rekening mee dat, als je hulp zou nodig hebben achteraf dat je Kontakt zal moeten nemen met een ander deel van de helpdesk. En men vraagt dan blijkbaar naar je BTW nummer.

 


Als je het contactformulier op de site gebruikt, vraagt men je BTW nummer.
Als je als businessklant naar de gewone helpdesk belt (015/66.66.66) zal het systeem, aan de hand van je telefoonnummer, je automatisch doorverbinden naar de business helpdesk. (015/33.22.66)
Uit ervaring weet ik dat de Business helpdesk sneller je oproep beantwoord. Je staat minder in wacht met het vervelende bandje dat het druk is op dit moment

En het onbeperkt surfen:
Business Fibernet 200 heb je 3TB
Business Fibernet 240 is onbeperkt
https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/internet/business-fibernet/

En vanaf Wigo Business 10GB heb je Fibernet 240 en volgens mij dan ook onbeperkt 

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Met welk abonnement kan je echt onbeperkt surfen?

Wel heel duur voor een particulier.

Hier de nieuwe prijzen vanaf 1 augustus voor de business abonnementen.  Deze zijn exclusief BTW.

Dus bijv een Wigo 30GB (als je meer dan 2 sim kaarten nodig hebt en digitale TV wil) komt op 171,94 euro inclusief BTW.  Tov 126,31 euro voor een WIGO 25GB voor particulieren.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Met welk abonnement kan je echt onbeperkt surfen?

Ik heb nu een WIGO BUSINESS 30GB met werkelijk onbeperkt internet zonder beperking limiet 24u/24u en 7d/7d, met 240 Mbps download en 30 Mbps upload + internet security pack + 2 TV’s met 2 TV boxen + vaste telefoon lijn + 5 simkaarten + Play More + Play Sports en betaal hier voor 212,00 €.

Das nog niet zoveel als bij Proximus waar ik onbeperkt internet had met een fair policy van 750 GB en dan op smalband kwam, geen internet security pack had, waar ik ook 2 decoders had en ook vaste lijn, maar waar ik 5 aparte gsm abonnementen moest nemen à 26,99 € het stuk en geen film abonnement maar wel Netflix 🤪 en geen sportabonnement, maar waar ik maandelijks 255,00 kwijt was. Dan vind ik nu mijn WIGO BUSINESS 30 goedkoop met hetgeen ik er voor terug krijg ten opzichte van mijn particulier abo bij Proximus...

Oh ja! Bij Proximus had ik maar (theoretisch) 100 Mbps en 15 Mbps. Ik laat U alvast weten dat met VDSL voor mijn deur ik amper 70 Mbps heb gehaald. Bij Telenet zit ik zeer dicht bij de beloofde snelheden. Ik haal gemakkelijk snelheden, en dan nog via WiFi, van 220 tot 230 Mbps.

Never trust in Dust