Beantwoorden
Juv
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Nieuwe Telenet modem geen internet verbinding meer

Nieuwe modem geïnstalleerd , nu geen veilige internet verbinding meer, geen internet, wel verbinding WiFi met modem . Wat of welke instellingen moeten aangepast worden ?

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nieuwe Telenet modem geen internet verbinding meer

@Juv 

Bel nog snel naar klantendienst voor technisch probleem en laat alles deftig activeren.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Peter17
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Nieuwe Telenet modem geen internet verbinding meer

T'is hier ook van datte, om 12u30 nieuwe modem geplaatst daarna géén wifi of internet meer...om 13u gebeld, men vond het MAC ID niet terug...tot 13U30 aan de telefoon gehangen en kreeg de boodschap dat het mogelijks nog ff kon duren tas 5 min en een uur....dus om 14u30 opnieuw gebeld...nogmaals MAC ID doorgegeven...nu zou het ten laatste voor middernacht in orde zijn...ben eens benieuwd! Niet leuk als je studerende kinderen hebt...foei foei foei telenet...jullie delen modems uit en dan moeten de klanten jullie de MAC ID laten weten!!

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe Telenet modem geen internet verbinding meer

@Peter17  het is vervelend als het inderdaad niet snel oplost en zeker als je internet nodig hebt. Heel toevallig heb ik ook iets laten activeren en had ik het online gedaan. Maar na een tijdje wachten heb ik net toch eens gebeld en is het uiteindelijk in orde gekomen. Intern was er blijkbaar een systeem probleem waardoor bepaalde verwerkingen van orders niet het gewenste resultaat opliep. Hierdoor zijn alle orders opnieuw aangevraagd en opnieuw in het systeem gezet dus het zou nu in orde moeten komen. Vermoedelijk is er dus achterliggend iets verkeerd gelopen. 

 

Betreft het door geven van je MAC ID  , het is natuurlijk niet de bedoeling want bij een omruiling zou het Telenet center dit al ingegeven moeten hebben. Maar zoals ik al zei als de orders niet goed doorlopen dan zal je spijtig genoeg opnieuw dat MAC adres moeten door geven. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe Telenet modem geen internet verbinding meer

@Peter17 

 

Altijd spijtig van zoiets te lezen, want het kan ook anders. Toen ik mijn modem ben gaan omruilen in een telenet centre was alles al geregeld voor ik terug thuis was; De nieuwe modem aangesloten en hop, ik was vertrokken.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes