24751
netweters
|
152332
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik heb sinds enkele weken een nieuwe modem. Sindsdien is het Wifi bereik in huis fel verminderd. Met de oude modem ging alles vlot, zodat ik overweeg deze terug te plaatsen. Goed idee of niet?
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Oude modem terugplaatsen?
Ik moet zeggen dat ik mijn nieuwe modem ook regelmatiger moet resetten dan de oude modem.
Vroeger stond deze in een nogal warme berging, dacht dat daar het probleem zat maar nu hangt hij in een koele garage maar het is niet erg verbeterd.
Ik zoek ook nog naar de optimale oplossing.
Je zal hem op een plaats moeten zetten centraal in huis waar hij nodig is
De oude hebben ze uit gezet daar gaan ze niets mee doen
Ik kreeg een mail van Telenet, dat de oude moest vervangen worden, dus heb ik gratis een nieuwe CH8568LG besteld en gekregen. Ik heb hem geïnstalleerd volgens de aanwijzingen en hij staat op dezelfde plaats als de oude Hij is aangesloten op een Wifi Powerline, en aan de TV zit ook een booster, en dan had ik nog 1 in de keuken, maar die heb ik verplaatst naar de 1ste verdieping omdat ik daar geen Wifi meer had… Ik heb nu wel zo goed als overal Wifi, maar niet zo stabiel als vroeger.
Er is iets aan de hand. Meer en meer mensen beginnen gelijkaardeige problemen te melden ivm met uitvallen internet/ slechte Wifi kwaliteit enz...
Hey,
Graag, ik merk de laatste tijd hetvolgende.
Mijn eerste bemerking was fout.
De modem moet ik niet resetten want er is bereik en verbinding maar ik kan geen internet pagina's raadplegen.
In mijn woning heb ik de laatste nieuwe modem en 2 360 Wifi pods.
Ik merk dat wanneer iedereen (Ik en de vrouw) thuis is en de toestellen allemaal gekoppeld zijn we deze problemen ondervinden op sommige toestellen.
een lijst van onze toestellen:
2 Iphones
1 Ipad
1 Nintendo Switch
2 Chromecast TV's
2 Ovens
4 Google home speakers
1 Vaatwasser
2 Smart TV's
3 Laptops
Video Deurbel
Video babyfoon