Beste , sinds begin Januari in de gemeente Hever zijn er grote problemen in verschillende straten met internet , televiesie en wifi. Al 4 weken valt alles plat bijna ieder dag. Soms 5 minuten gisteren bijna 7 uur. Ik had via facebook een oproep gedaan, om te kijken hoeel mensen het zelfde probleem hebben. Ik kreeg reeds een 50 tal oproepen van mensen die allemaal het zelfde probleem hebben in een straal van 3 kilometer. En dit op de zelfde tijdstippen en op de zelfde ogenblikken. Bellen deed ik al zeker 15 maal. Iedere keer krijg je een antwoord , eerst was het de modem , dan de powerlines , een kapotte kabel in de wijk bij graafwerken. In mijn telenet app staat er al weken dat ze storingen hebben en er aan werken. En nee het ligt niet aan mij , dan zou geen volledige gemeente last hebben. Ik word er hopeloos van. Is hier echt niemand van Telenet die hier komt lezen en eindelijk eens serieus gaat aanpakken. Ondertussen heb ik een case geopend en wacht op een telefoontje. Ik ben klant sinds Telenet bestaat, maar dit heb ik nooit meegemaakt. Het moest eens van mijn hart 💔
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Onderbrekingen