Beantwoorden
BartP246
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Onmogelijk gebruikersnaam in te vullen op iPad (WiFree)

Beste,....

 

ik heb dus de Ipad van mijn ouders geleend om bij mij thuis over het Wifree netwerk te kunnen surfen wat dus werkt op mij telefoon en op mijn pC. maar als ik met de Ipad wil aanmelden vraagt dit kutnetwerk GEEN gebruikersnaam.... enkel een wachtwoord. heb dus elke gebruikersnaam van telenet getest dus die we thuis hebben (zonder de @telenet.be) en die we op andere plaatsen gebruiken (dus wel met @telenet.be) en ik kan dus GEEN verbinding maken er komt continu te staan onjuist wachtwoord terwijl ik deze vraag via de pc aan het stellen ben met het wifree netwerk en het wachtwoord klopt dus degelijk... wat is dit voor zever ? hoe kan ik mij in godsnaam aanmelden zonder gebruiker en hoe moet ik een wachtwoord gaan raden van een onbekende gebruiker want kan die naam niet intypen.... nu ben ik zelfs al in de wifree instellingen gaan neuzen op mijn ipad en heb zelfs bij Cielnt-ID de gebruikersnamen ingevuld om zo te testen of ik mij kan aanmelden... zelfs dan krijg ik de melding ongeldig wachtwoord. wat is dit voor flauwe kul ??? en nu ik jullie toch spreek de wifree zelf trouwens is niks waard sommige dagen continu verbinding en soms moet ik 50x verbinden uit de hoop een stabiele verbinding te hebben (maximum ontvangst pc staat langs de modem).....

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Onmogelijk gebruikersnaam in te vullen op iPad (WiFree)

@BartP246 

Kan je uw problemen eens opnieuw uitleggen. Liefst met alleen de technische uitleg.

Welk toestel, welk netwerk ( het eigen of van anderen), privé of wifree.

Uit je vorige uitleg zou ik kunnen afleiden dat je een ander zijn netwerk wilt gebruiken. Ik veronderstel dat dat wel niet de bedoeling is.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2272
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Onmogelijk gebruikersnaam in te vullen op iPad (WiFree)

Je zou in het onderwerp WiFree beter vervangen door IPAD.

 

Gebruik je de instellingen zoals aangegeven op deze link voor IOS.

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-wi-free/

 

Nog iets : je kan je niet verbinden met je eigen WiFree met uw eigen login. Je kan je enkel verbinden met een vreemde WiFree met je eigen login.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5248
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Onmogelijk gebruikersnaam in te vullen op iPad (WiFree)

Ik ben het eens met @Janneke_Dust : het probleem lijkt me eerder te wijten aan die iPad. Met een Android was je al lang verbonden via AKA (zonder gebruikersnaam of wachtwoord). Klik maar eens op zijn link en laat ons weten of je er met die uitleg geraakt. Ik twijfel er niet aan dat genoeg gebruikers wél kunnen verbinden met een iPad.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7397
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Onmogelijk gebruikersnaam in te vullen op iPad (WiFree)


@Janneke_Dust  schreef:

Je zou in het onderwerp WiFree beter vervangen door IPAD.

...


@Janneke_Dust ik heb de titel van het onderwerp wat verduidelijkt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes