Beantwoorden
yannickp
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Plots geen wifi met 1 toestel

Hallo iedereen!

 

Ik heb een 2 tal maanden geleden een laptop medion akoya E3222 aangekocht,

en deze heeft al die tijd perfect gewerkt maar heb nu sinds enkele dagen geen wifi verbinding meer op mijn thuisnetwerk,

als ik verbinding maak met mijn mobiele hotspot van iphone kan ik wel op internet.

Met Iphone en andere toestellen thuis kan ik wel verbingin maken met thuisnetwerk.

Ik heb a gecontroleer dnaar de update geschiedenis van de laptop maar die heeft de voorbije dagen geen windows updates meer geiinstalleerd.

Heb de modem ook al uitgetrokken en terug opgestart maar dit heeft ook niet gewerkt.

heb ook de nieuwste driver voor mijn netwerk kaart geiinstalleerd maar dit heeft ook niet geholpen en nu weet ik niet meer wat ik nog kan doen als ik verbinding wil maken met mijn thuisnetwerk kirjg ik melding dat hij geen verbinding met dit netwerk kan maken en het wifi symbool in de taskbar verander naar een wereldbol met een verbodsteken erover.

Alvast bedankt 

Mvg Yannick

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Plots geen wifi met 1 toestel

@yannickp 

Heb je geen Fn toets waarmee je de wifi kan aan- uitschakelen.

Tegenwoordig zijn er heel wat laptops waarbij de functietoetsen (F1 tot F12) standaard de Fn functie hebben.

yannickp
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Plots geen wifi met 1 toestel

Neen heb dit ook al proberen opzoeken voor dit model maar niets gevonden heb dan maar fn + f1 tot f12 geprobeerd en dit werkte ook niet.

plus als mijn internet zou uitgeschakeld zijn via de fn toets zou ik ook niet via mijn mobiel hotspot kunnen verbinding maken denk ik

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Plots geen wifi met 1 toestel

@yannickp is je paswoord toevallig niet veranderd of niet veilig genoeg voor microsoft ???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Plots geen wifi met 1 toestel

@yannickp  je kan ook eens proberen bij je netwerken alle netwerken eens vergeten. Dan eens opnieuw laten zoeken naar de beschikbare netwerken. Als je jou netwerk ziet staan dan er mee verbinden. Als je geen verbinding krijgt kan je ook eens je beveiligingssleutel in 'mijn Telenet' aanpassen. Kijk of je dan wel verbinding kan maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
yannickp
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Plots geen wifi met 1 toestel

@patrick37 

heb juist geprobeerd om netwerken te vergeten ik heb ook al mijn netwerk instellingen gereset maar dit heeft ook niet geholpen heb ook in mijn telenet mijn wachtwoord gewijzigd maar dit helpt ook niet spijtig genoeg alvast bedankt voor de hulp

0 Likes
yannickp
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Plots geen wifi met 1 toestel

Beste 

Neen mijn wachtwoord was nog hetzelfde en heb deze ook veranderd maar dit heeft ook niet geholpen

0 Likes