Beantwoorden
Dirk-S
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Port Forwarding regel IPv4 verwijderen?

Tja, die nieuwe software is écht een knoeiboel, toch?

Een IPv4 port forwardingregel die ik verwijder staat bij elke inlog terug "hokus pokus" netjes terug daar waar hij niet meer hoort te staan (x8)...

Voor diegenen die nu denken, sluit jij na het verwijderen van deze regel wel af met een bevestiging, ja dus.

Er is mij zelfs gevraagd om dit van een ander toestel te proberen, wat ik nog gedaan heb ook ?!?!

De discusie met telenet is via messenger is begonnen op 31-03-2023 en is geresulteerd in het feit dat ik nog wel aan mijn modem kan maar niet meer aan de geavanceerde instellingen, dat is óók een oplossing natuurlijk...

Op mijn vraag om te stoppen met AI reacties (wat ik vermoed) kreeg ik deze reactie:

Nogmaals onze excuses voor dit late antwoord, Dirk. Je bent natuurlijk vrij om jouw modem in te stellen zoals je zelf wenst. Wens je dit te doen, dan kunnen we hier wel via deze weg geen support toe bieden zoals de vorige collega's reeds aangaven. Je kan hiervoor wel altijd contact opnemen via onze Netweters-pagina via: https://bit.ly/2ulgBVT. Christof

Wat volgens mij wijst op een vreemd werkend brein gezien dit een antwoord zou moeten zijn op dit probleem, of terug AI, aan jullie de keuze.

Dus beste mensen, volgens Christof hebben jullie de oplossing voor het probleem, ik ben zeer benieuwd, maar heb vertrouwen!

Met vriendelijke groet, Dirk

0 Likes
3 reacties
WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1020
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Port Forwarding regel IPv4 verwijderen?

Ik heb ook al gemerkt dat je die regels niet kan verwijderen. Als alternatief kan je het eventueel aanpassen naar een niet gebruikt IP. Dat zal nog wel gefixt worden.

@Suzy  deze stond nog niet in je lijstje van problemen. Zijn ze hier van op de hoogte?

 

De geavanceerde instellingen zijn al heel de week niet bereikbaar, dat is niet specifiek voor jouw modem een probleem: Geavanceerde instellingen geeft blanco pagina


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Port Forwarding regel IPv4 verwijderen?

@WG94 bedankt voor de mention! Maar ook deze was al eens gemeld door HoogstoelK, waarna we dat ook intern hebben uitgezet. Hier kan je alle openstaande issues en ook verbeterpunten zien die we hebben doorgegeven.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

WG94
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1020
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Port Forwarding regel IPv4 verwijderen?

@Suzy bedankt voor het overzicht! Door de vele berichten is het soms nogal moeilijk bij te houden, dus dit maakt het gemakkelijk


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.