Beantwoorden
Stieneke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Port forwarden voor GTA 5

Hallo lieve mensen die mij hopelijk kunnen helpen,

Ik heb een klein probleem. Als ik GTA 5 op mijn pc wil spelen wilt hij maar niet verbinden met Social Club met error code 202. Ook geraak ik niet op de Social Club website (het is dus niet alleen de game). Dit is zo op elk apparaat verbonden met mijn internet. De lieve mensen van Rockstar Support vragen of ik enkele poorten wil portforwarden. Alleen ben ik niet bepaald een netwerk expert Man Onverschillig . Hieronder staan de poorten die ze vroegen. Ik weet niet echt hoe ik dit moet doen etc. Zijn er hier lieve mensjes die mij dit duidelijk kunnen uitleggen (liefst met foto's enzo)? Alvast bedankt! 

poorten.png

Tags (1)
0 Likes
18 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Port forwarden voor GTA 5

Dus .... als @Stieneke het adres van zijn router (zijnde hoogstwaarschijnlijk 192.168.0.1) invult bij "standaard gateway" in de settings van zijn IPv4 zou het probleem van de DNS errors moeten verholpen zijn. En daarmee het probleem opgelost.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Galahad53
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Port forwarden voor GTA 5

Beste Stieneke,

 

Graag wil ik even laten weten dat ik hetzelfde probleem had als u, 't is te zeggen vreselijk trage Social Club website en geen GTA V kunnen launchen. Met Google DNS servers was het voor mij opgelost (na een hoop mails met de mannen van R*, die dus niet hielpen). Het probleem ligt dus bij de Telenet DNS servers, misschien interessant om dat door te geven, wij gaan niet de enigen zijn...

Groetjes

0 Likes
WoutB
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Netjes! Leesclubje starten? Pageturner!

Port forwarden voor GTA 5

ik heb het zelfde probleem en heb alles dat hier staat al geprobeerd... werkt nog steeds niet...

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Port forwarden voor GTA 5

@Stieneke @Galahad53

Edin het een gelijkaardit probleem en heeft zijn oplossing gedeeld met andere Netweters op deze post

 

Bekijk het zeker eens, wie weet zorgt het ook wel bij jullie voor een oplossing.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes