24752
netweters
|
152354
antwoorden
|
20692
vragen
|
Hallo lieve mensen die mij hopelijk kunnen helpen,
Ik heb een klein probleem. Als ik GTA 5 op mijn pc wil spelen wilt hij maar niet verbinden met Social Club met error code 202. Ook geraak ik niet op de Social Club website (het is dus niet alleen de game). Dit is zo op elk apparaat verbonden met mijn internet. De lieve mensen van Rockstar Support vragen of ik enkele poorten wil portforwarden. Alleen ben ik niet bepaald een netwerk expert . Hieronder staan de poorten die ze vroegen. Ik weet niet echt hoe ik dit moet doen etc. Zijn er hier lieve mensjes die mij dit duidelijk kunnen uitleggen (liefst met foto's enzo)? Alvast bedankt!
Dus .... als @Ex-Netweter het adres van zijn router (zijnde hoogstwaarschijnlijk 192.168.0.1) invult bij "standaard gateway" in de settings van zijn IPv4 zou het probleem van de DNS errors moeten verholpen zijn. En daarmee het probleem opgelost.
Beste Stieneke,
Graag wil ik even laten weten dat ik hetzelfde probleem had als u, 't is te zeggen vreselijk trage Social Club website en geen GTA V kunnen launchen. Met Google DNS servers was het voor mij opgelost (na een hoop mails met de mannen van R*, die dus niet hielpen). Het probleem ligt dus bij de Telenet DNS servers, misschien interessant om dat door te geven, wij gaan niet de enigen zijn...
Groetjes
ik heb het zelfde probleem en heb alles dat hier staat al geprobeerd... werkt nog steeds niet...