24788
netweters
|
152688
antwoorden
|
20730
vragen
|
Hallo, wanneer ik hier thuis, met mijn gsm via wifi verbonden de Crelan mobile bankapplicatie wil gebruiken gaat dit niet. Wanneer ik dan wifi tijdelijk uitzet en via de mobiele verbinding probeer aan te melden. Gaat dit altijd direct. Wanneer ik dan terwijl de verbinding tot stand is gekomen opnieuw verbinding maak met mijn wifi blijft de verbinding wel intact met de bankomgeving. Dit probleem heb ik bvb niet met Belfius of BNP Paribas Fortis. Dit is niet onoverkomelijk, maar wel vervelend. Iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.
Frank
@Ex-Netweter
Lees volgende draad eens na.
Het gaat daar over een andere bank, maar het probleem zou hetzelfde kunnen zijn.
Hallo, al bedankt voor jullie input.
Ik keek het hier ondertussen al eens verder na.
De foutmelding die ik krijg is de volgende:
“Er is een fout opgetreden bij de connectie met de server. Probeer opnieuw.”
Ik kan er ook bij vermelden dat dit met de iphone 7 van mijn vrouw geen problemen geeft. Alsook niet met een motorola Moto E4(XT1762) Android versie 7.1.1, waar ik als test de Crelan Mobile app op zette.
Blijkbaar is het probleem ook wel toestel gerelateerd. Toestel is ook al vier jaar oud. Misschien tijd voor iets nieuws.
@Ex-Netweter
Het andere probleem was IP-adres gerelateerd. Als je met 1 toestel via uw IP-adres de bank kan bereiken is het niet hetzelfde soort probleem.
Het zou niet aan het OS of toestel mogen liggen, maar het is niet omdat het niet mag dat het niet is.