Beantwoorden
Frank13
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Probleem met aanmelden Crelan mobile bankapplicatie.

Hallo, wanneer ik hier thuis, met mijn gsm via wifi verbonden de Crelan mobile bankapplicatie wil gebruiken gaat dit niet. Wanneer ik dan wifi tijdelijk uitzet en via de mobiele verbinding probeer aan te melden. Gaat dit altijd direct. Wanneer ik dan terwijl de verbinding tot stand is gekomen opnieuw verbinding maak met mijn wifi blijft de verbinding wel intact met de bankomgeving. Dit probleem heb ik bvb niet met Belfius of BNP Paribas Fortis. Dit is niet onoverkomelijk, maar wel vervelend. Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt.

Frank

 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem met aanmelden Crelan mobile bankapplicatie.

@Frank13 en zijn er bepaalde foutmeldingen die je krijgt als je de bank applicatie opent via de wifi verbinding? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Probleem met aanmelden Crelan mobile bankapplicatie.

@Frank13 

Lees volgende draad eens na.

Het gaat daar over een andere bank, maar het probleem zou hetzelfde kunnen zijn.

https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/surfen-naar-bankwebsite-lukt-niet-meer-vi...


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Frank13
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Probleem met aanmelden Crelan mobile bankapplicatie.

Hallo, al bedankt voor jullie input.

Ik keek het hier ondertussen al eens verder na.

De foutmelding die ik krijg is de volgende:

“Er is een fout opgetreden bij de connectie met de server. Probeer opnieuw.”

Ik kan er ook bij vermelden dat dit met de iphone 7 van mijn vrouw geen problemen geeft. Alsook niet met een motorola Moto E4(XT1762) Android versie 7.1.1, waar ik als test de Crelan Mobile app op zette.

Blijkbaar is het probleem ook wel toestel gerelateerd. Toestel is ook al vier jaar oud. Misschien tijd voor iets nieuws.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Probleem met aanmelden Crelan mobile bankapplicatie.

@Frank13 

Het andere probleem was IP-adres gerelateerd. Als je met 1 toestel via uw IP-adres de bank kan bereiken is het niet hetzelfde soort probleem.

Het zou niet aan het OS of toestel mogen liggen, maar het is niet omdat het niet mag dat het niet is.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.