Sonoro Stream verbinden met Telenet WiFree
Beste netweters,
even de situatie schetsen.
Mijn dochter heeft in haar zaak een Sonoro Stream radio staan, hier is ook de mogelijk om internet radio mee af te spelen.
Ikzelf heb thuis de One Up formule en op mijn modem staat de optie WiFree geactiveerd.
Ik heb nu al een aantal keer de Sonoro radio proberen te verbinden met het Telenet WiFree netwerk dat zichtbaar is als ik een scan doe van de netwerken in de buurt.
Als ik het netwerk selecteer moet ik een code ingeven, hier heb ik al mijn gebruikersnaam proberen te selecteren en ook mijn paswoord maar het toestel neemt geen van beide aan.
Heeft iemand van jullie enig idee hoe ik toch verbinding kan maken met het WiFree netwerk van Telenet met de Sonoro stream?
Misschien even vermelden dat mijn dochter geen Telenet abonnement heeft in haar zaak, er staat ook geen Telenet modem.
Als ik in haar zaak verbinding probeer te maken via mijn iphone via Telenet WiFree lukt dit wel.
Maar ik denk dat het toch mogelijk moet zijn om te verbinden aangezien mijn WiFree thuis op mijn modem geactiveerd staat, of zie ik dat verkeerd?
Alvast bedankt voor de feedback.
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
WiFree