24829
netweters
|
153055
antwoorden
|
20766
vragen
|
Sinds de installatie van een nieuwe modem werkt mijn sonos niet meer. Heb een reset van de modem gedaan en met sonos al 1,5 u gebeld doch zonder resultaat. Ik merk nu ook dat ik mijn Siemens oven niet via wifi kan contacteren. Vraagt om een WPS synchronisatie maar deze blijkt niet te werken. Krijg daar een foutmelding op. Iemand idee om me te helpen? DankSONOS na nieuwe modem
Welke foutmelding? Over welke toestellen (merk, model, type) gaat het juist?
Wat je zou kunnen proberen: splits via Mijn Telenet het netwerk eens op in 2 signalen, 2.4 GHz en 5 GHz.
@Peeterskes als het gaat om de sonos boxen dient u deze terug in het wifi systeem te verbinden. Dan via de app opnieuw installeren zodat deze ook weer op de wifi zitten. Daarna tunen zodat het geluid weer op alle sonos boxen even synchroom loopt.
Moest het niet lukken om het direct met wifi te doen is het noodzaak dat er 1 sonos bos met de kabel rechtstreeks aan de modem of switch zit. Dan blijft het het zelfde dus via de app weer de boxen in stellen en tunen. Heb dit al meer dan eens voor gehad.
Heb je in mijn Telenet de wps functie op aan gezet?