Beantwoorden
Peeterskes
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Sonos na nieuwe modem

Sinds de installatie van een nieuwe modem werkt mijn sonos niet meer. Heb een reset van de modem gedaan en met sonos al 1,5 u gebeld doch zonder resultaat. Ik merk nu ook dat ik mijn Siemens oven niet via wifi kan contacteren. Vraagt om een WPS synchronisatie maar deze blijkt niet te werken. Krijg daar een foutmelding op. Iemand idee om me te helpen? DankSONOS na nieuwe modem

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Sonos na nieuwe modem

Welke foutmelding? Over welke toestellen (merk, model, type) gaat het juist?

 

Wat je zou kunnen proberen: splits via Mijn Telenet het netwerk eens op in 2 signalen, 2.4 GHz en 5 GHz.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Sonos na nieuwe modem

@Peeterskes  als het gaat om de sonos boxen dient u deze terug in het wifi systeem te verbinden. Dan via de app opnieuw installeren zodat deze ook weer op de wifi zitten. Daarna tunen zodat het geluid weer op alle sonos boxen even synchroom loopt.

Moest het niet lukken om het direct met wifi te doen is het noodzaak dat er 1 sonos bos met de kabel rechtstreeks aan de modem of switch zit. Dan blijft het het zelfde dus via de app weer de boxen in stellen en tunen. Heb dit al meer dan eens voor gehad.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Sonos na nieuwe modem

Hier toevallig vorige week ook problemen met wifi & Sonos. Echter geen nieuwe modem hier, maar Amazon/Sonos kregen het ook niet opgelost dus ze hebben nieuwe opgestuurd 🙂 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Sonos na nieuwe modem

Heb je in mijn Telenet de wps functie op aan gezet?

0 Likes