De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sonos na nieuwe modem

Beantwoorden
Peeterskes
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Sinds de installatie van een nieuwe modem werkt mijn sonos niet meer. Heb een reset van de modem gedaan en met sonos al 1,5 u gebeld doch zonder resultaat. Ik merk nu ook dat ik mijn Siemens oven niet via wifi kan contacteren. Vraagt om een WPS synchronisatie maar deze blijkt niet te werken. Krijg daar een foutmelding op. Iemand idee om me te helpen? DankSONOS na nieuwe modem

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
sb
Experienced Superweter
Experienced Superweter
Happy New Year! It's your fourth party! De gouden postveer is voor jou De nieuwe Einstein!

Welke foutmelding? Over welke toestellen (merk, model, type) gaat het juist?

Wat je zou kunnen proberen: splits via Mijn Telenet het netwerk eens op in 2 signalen, 2.4 GHz en 5 GHz.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  I'm here to save you! - Front 242 (Soul Manager)
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Freshman Meesterweter
It's your second party! Happy New Year! De slimste mens? Dat ben jij. De nieuwe Einstein!

@Peeterskes  als het gaat om de sonos boxen dient u deze terug in het wifi systeem te verbinden. Dan via de app opnieuw installeren zodat deze ook weer op de wifi zitten. Daarna tunen zodat het geluid weer op alle sonos boxen even synchroom loopt.

Moest het niet lukken om het direct met wifi te doen is het noodzaak dat er 1 sonos bos met de kabel rechtstreeks aan de modem of switch zit. Dan blijft het het zelfde dus via de app weer de boxen in stellen en tunen. Heb dit al meer dan eens voor gehad.

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
0 Likes
m-jan20
Experienced Allesweter
Wat een systeem! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Jij bent een pro! Happy New Year!

Hier toevallig vorige week ook problemen met wifi & Sonos. Echter geen nieuwe modem hier, maar Amazon/Sonos kregen het ook niet opgelost dus ze hebben nieuwe opgestuurd 🙂 

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
0 Likes
janne_man
Professional Meesterweter
Jij bent een ware apostel. Full speed writing! Jij Netweters wikipedia! Happy New Year!

Heb je in mijn Telenet de wps functie op aan gezet?

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes