Telenet Acces Point blijft offline
Hey,
Ik zal even de situatie schetsen. Wij hebben beneden een modem en een Acces Point boven (Ap). Dit Access Point is met een ethernet kabel verbonden met de modem. Sinds eergisteren avond werkt ons Access Point niet meer. Het komt wel nog in de lijst met wifi netwerken maar we kunnen er niet meer met verbinden. Met de wifi van de modem is er geen probleem en met de digicorder ook niet.
Ons Access Point boven is een vrij nieuwe en het lichtje vanvoor zou wit moeten branden, dit is nu al 2 dagen geel/wit aan het flikkeren. Ik heb al geprobeerd om de toestellen te resetten, helpt niet. Ik heb het Access Point al eens met een korte ethernet kabel aan onze modem gehangen en nog steeds hetzelfde.
Wanneer ik onze modem voor een kwartiertje uit het stopcontact trek, en dan terug insteek werkt het Access Point voor eventjes wel (paar minuten) en dan gebeurt terug hetzelfde: wifi verbinding wordt verbroken en kan niet meer verbinden.
Als ik online kijk naar mijn.telenet staat ons Access Point er wel bij maar met een rood bolletje.
Hebben jullie een idee wat er mis is of wat ik kan doen?
Alvast bedankt!