24816
netweters
|
152912
antwoorden
|
20752
vragen
|
Hoi, als je Homespot uitschakeld op je eigen smartphone kan ik enkel daar geen gebruik van maken of is dit dan voor iedereen uitgeschakeld van het gezin?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@m-jan20 schreef:Als je de Homespot via Mijn Telenet uitschakelt is deze voor iedereen uitgeschakeld. Als je op jouw gsm de verbinding met de Homespot verbreekt heeft dit geen effect voor anderen.
Voor zo ver ik weet kan je elders dan ook geen gebruik meer maken van Homespot/Hotspot/TelenetWiFree.
@sb schreef:
@m-jan20 schreef:Als je de Homespot via Mijn Telenet uitschakelt is deze voor iedereen uitgeschakeld. Als je op jouw gsm de verbinding met de Homespot verbreekt heeft dit geen effect voor anderen.
Voor zo ver ik weet kan je elders dan ook geen gebruik meer maken van Homespot/Hotspot/TelenetWiFree.
Is dat nog steeds zo? Want vroeger kon je, als je een modem-only had, ook geen gebruik maken van andermans Homespot, om de simpele reden dat je er zelf ook geen had. Maar dat is veranderd dacht ik, modem-only klanten kunnen nu ook gebruik maken van andermans Homespot. Bij uitbreiding geldt dat dan ook voor klanten met uitgeschakelde Homespot.
Maar misschien is dat ook alweer verouderd, wie weet? Ikzelf gebruik dat nooit, dus ik moet voortgaan op hetgeen ik lees ...
Met een modem-only kan je al een tijdje gebruik maken van het TelenetWiFree netwerk, dat weet ik uit eigen ervaring.
Het bericht van @jos1954 praat wel alleen maar TelenetWiFree. Hoe zit het dan met Hotspot of Homespot. Bestaan die nog wel of is het nu allemaal TelenetWiFree?
@StefaanH @sb telenet homespot maakt deel uit van wi-free, de link hieronder legt het beter uit dan ik.
Jos
https://static.telenet.be/assets/wifiportal/support/info/nl/index.html
@sb schreef:
Heb dit gevonden in Mijn Telenet (als ik de Homespot wil uitschakelen bij mij thuis):