Beantwoorden
Ex-Netweter

Telenet Homespot uitschakelen

Hoi, als je Homespot uitschakeld op je eigen smartphone kan ik enkel daar geen gebruik van maken of is dit dan voor iedereen uitgeschakeld van het gezin?

0 Likes
9 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Als je de Homespot via Mijn Telenet uitschakelt is deze voor iedereen uitgeschakeld. Als je op jouw gsm de verbinding met de Homespot verbreekt heeft dit geen effect voor anderen. 

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter

@m-jan20 ik durfde ni antwoorden, weer iets dat ik bijgeleerd heb.

Jos

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@m-jan20  schreef:

Als je de Homespot via Mijn Telenet uitschakelt is deze voor iedereen uitgeschakeld. Als je op jouw gsm de verbinding met de Homespot verbreekt heeft dit geen effect voor anderen. 

Voor zo ver ik weet kan je elders dan ook geen gebruik meer maken van Homespot/Hotspot/TelenetWiFree.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

@sb  schreef:

@m-jan20  schreef:

Voor zo ver ik weet kan je elders dan ook geen gebruik meer maken van Homespot/Hotspot/TelenetWiFree.

Is dat nog steeds zo? Want vroeger kon je, als je een modem-only had, ook geen gebruik maken van andermans Homespot, om de simpele reden dat je er zelf ook geen had. Maar dat is veranderd dacht ik, modem-only klanten kunnen nu ook gebruik maken van andermans Homespot. Bij uitbreiding geldt dat dan ook voor klanten met uitgeschakelde Homespot.

Maar misschien is dat ook alweer verouderd, wie weet? Ikzelf gebruik dat nooit, dus ik moet voortgaan op hetgeen ik lees ...

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
0 Likes
Ex-Netweter

@sb @m-jan20 @StefaanH heb het efkes van telenet gecopieerd..

Jos

WIL JE NIET DAT JE MODEM EEN TELENET-HOMESPOT IS?

Schakel je publieke wifi-signaal uit. Opgelet, dan krijg je geen toegang meer tot Telenet Wi-Free netwerken.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

@StefaanH

Met een modem-only kan je al een tijdje gebruik maken van het TelenetWiFree netwerk, dat weet ik uit eigen ervaring.

Het bericht van @jos1954 praat wel alleen maar TelenetWiFree. Hoe zit het dan met Hotspot of Homespot. Bestaan die nog wel of is het nu allemaal TelenetWiFree?

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

@sb

Ik heb misschien WiFree en Homespot als één en hetzelfde beschouwd (omdat ik geen van beide ooit gebruik) maar dat is het natuurlijk niet, my mistake Verlegen smiley

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
0 Likes
Ex-Netweter

@StefaanH @sb telenet homespot maakt deel uit van wi-free, de link hieronder legt het beter uit dan ik.

Jos

https://static.telenet.be/assets/wifiportal/support/info/nl/index.html

m-jan20
Freshman Meesterweter
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

@sb  schreef:

@m-jan20  schreef:

Heb dit gevonden in Mijn Telenet (als ik de Homespot wil uitschakelen bij mij thuis): Schermafbeelding 2019-01-08 om 23.20.52.png

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters