24751
netweters
|
152344
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik zit momenteel op een publieke plaats waat wifree volle ontvangst heeft toch kan ik niet connecteren. Ik heb de mobile app ook reeds meerdere malen geïnstalleerd en verwijderd. Mij meerdere malen heringelogd alsook het wifree netwerk meermaals vergeten maar inloggen lukt niet. Telkens krijg ik verificatiefout. Hetzelfde probleem doet zich ook voor met mijn gsm. Ik heb telenet whoppa en ik laat wifree ook toe op mijn modem. Hulp nodig aub.
@Ex-Netweter, kan je met dezelfde login wel aanmelden op Mijn Telenet? Volgens mij schort er iets aan ofwel je inloggegevens ofwel aan de instellingen op je toestel.
@louishufk, de Hotspots van Telenet in treinstations zijn inderdaad niet meer aanwezig. Maar WiFree zou normaal moeten werken op eender welke (publieke) plaats waar WiFree beschikbaar is.
ik kan perfect met mijn passwoord op mijn telenet en op de mobile app inloggen
Eerst met de samsung tablet. Ps ik gebruik hetzelfde passwoord en username om hier in te loggen dus ik ben vrij zeker dat die gegevens juist zijn
En ja ik heb het op verschillende locaties geprobeerden steexs6dezelfde verificatiefout
Is hier hetzelfde, Telenet wifree geeft steeds verificatiefout, homespot gaat wel en login gegevens kloppen.
Als ge met een draadloze muis met USB adapter werk dan een zonder muis (usb adapter uittrekken) of sluit deze adapter eens op een andere plaats aan (laptop links rechts wissel, desktop voor achter wissel). Het gebeurd regelmatig dat een dergelijke adapter de WiFi signalen storen.
bij deze type of modem
24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS)
je thuis netwerk verbinding ontgrendelen uw 2.4 ghz netwerk een andere naam geven
een ander paswoord geven en terug opstarten, zou moeten werken (bij mij toch)
zelfde probleem met 2 samsung gsm toestellen ( gsm aanloggen op het 2.4 ghz ) netwerk.
groeten
@dekleinerobbe heeft het splitsen van je netwerk thuis, het probleem met verbinden op WiFree buitenshuis opgelost?
Voor mij werkt het voorlopig wel
Gr
Dirk