Beantwoorden
FreshOreo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Trage internet snelheden

Beste Netweters (komma knop is kapot excuseer me)

 

Ik heb sinds een paar maanden geleden de Giga speedboost geactiveerd. Ik had dan ook de snelheden van bijna 1000mbps en dergelijke zelfs mijn wifi snelheid was 380mbps. 

 

Het probleem is dat ik nu via mijn pc niet eens aan de 100mbps geraak. De wifi snelheid is ook "traag" geworden het is maar 50mbps nu. 

 

Het is niet dat mijn internet niet meer werkt maar voor de prijs dat ik nu maandelijks betaal mag ik toch wel een beetje zagen zal ik maar zeggen 😛

 

Heb al modem en al herstart maar de snelheden blijven hetzelfde. Misschien hebben jullie nog tips dat ik kan proberen voordat ik Telenet opbel.

 

mvg

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Trage internet snelheden

@FreshOreo  eventueel eens proberen om met een kabel aan de modem rechtstreeks te proberen en dan zien welke snelheid u haalt . Ook via mijn telenet eens een ander ekanaal proberen via de wifi instellingen. Moest u met de kabel rechtstreeks de snelheid halen ( dat wil zeggen 900 a 960 MBPS ) is de snelheid goed en de modem dus ook. En kan uw pc die snelheden aan want niet iedere ' oudere ' pc kan deze snelheden halen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FreshOreo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Trage internet snelheden

Hey @patrick37  het is een rechtstreekse kabel van de modem naar mijn PC. Het is in orde nu heb een paar keer de modem herstart lol. Alle snelheden zijn terug OK nu.

Moest het toch wel 3 keer herstarten voordat alles terug oke was 😅

 

Toch bedankt voor uw hulp!

Torchwood
Professional Meerweter
Berichten: 121
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? BINGO!

Trage internet snelheden

De ALT code voor een komma is "ALT44"

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Trage internet snelheden


@Torchwood  schreef:

De ALT code voor een komma is "ALT44"


Onder Windows kan je met de Character Map ook die komma invoegen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes