25.481
netweters
|
157.294
antwoorden
|
21.250
vragen
|
Hallo ,
wij hebben een ventilatiesysteem die enkel werkt met een usb wifi met antenne die je kan verplaatsen .
nu zit het zo sinds wij een nieuwe router hebben van telenet voor binnen ons huis werkt onze usb wifi entenne niet meer en zijn er problemen met onze ventilatie die niet meer wilt werken . Ik heb al contact opgenomen met Telenet en zij zagen ook dat er hinder is met een wifi signaal die niet meer optimaal kan werken met onze nieuwe router . Kan er ons eventueel iemand een oplossing bieden of wat kunnen we juist doen hiermee ? Ik dacht eventueel aan een nieuwe usb wifi entenne voor onze ventilatie maar dan is ook mijn vraag gaat dit dan wel opgelost graken ?
hopelijk kan er iemand mij helpen?
alvast vriendelijk bedankt
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: Usb wifi ventilatiesysteem
Het ventilatie systeem is van het merk Renson .
Nieuwe router en installatie is van telenet zelf met extra wifi pod die uiteraard al boven staat .
USB wifi antenne en van het merk Renson .
Is de naam en het paswoord van uw WiFi hetzelfde gebleven ?
indien nee : pas dit dan aan voor je verluchting met de APP op je GSM.
indien ja : kijk dan eens of de renson WiFi dongel de 2.4GHz en de 5 GHz band ondersteunt.
De kans is groot zal wel iets met de 2.4GHz en de 5 GHz band ondersteunt te maken hebben
Dus is het dan best dat wij een ander usb wifi dongle aankopen als ik het goed begrijp ?