Beantwoorden
Thomas14-11
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Verbinding valt 's nachts weg door updates + hoge ping

hoi

aangezien ik invalide ben speel ik vaak snachts op amerkaanse gameservers. 2 vragen

1: steeds vaker en vaker valt mijn internet gewoon UIT tussen 01.00 en 03.00  dit voor enkele minuten tot wel 30 minuten. hetzij een digicorder update,modemupdate of weet ik wat. kan ik ergens zien wanneer ik aan de beurt ben? aangezien ik veel toernooien speel is dit verdomd vervelend.

2: mijn ping snelheden zijn altijd nogal vrij hoog op de amerikaanse servers welke me toch een behoorlijke lag geven pings meer dan 180 a 200 zijn niet uitzonderlijk.heb al het op 1 na snelste pakket. tips hints héél welkom.  en ja ik speel op kabel rechtstreeks in modem geplugd. hoewel dit 0.0 verschil maakt

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: nachtelijke outings

0 Likes
6 reacties
PatrickBE
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Verbinding valt 's nachts weg door updates + hoge ping

Ook hier valt 's nachts geregeld het internet weg,
laatste keer dat ik het merkte was Woensdag 16maart om 01u25.
Duurde ruim een half uur voor ik weer online was.
CH8568LG  >>  DOCSIS 3.1 WIRELESS (DOCSIS)
Ook past deze router steeds het vast gekozen wifi kanaal vanzelf aan...

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Verbinding valt 's nachts weg door updates + hoge ping

Vind je het niet normaal, als Telenet onderhoud plant op zijn netwerk, software updates, etc ..., dat ze dat bij voorkeur midden in de nacht doen?

Dan hebben er toch het minst mogelijk aantal gebruikers last van?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Verbinding valt 's nachts weg door updates + hoge ping

@Thomas14-11 

Updates gebeuren altijd tussen 1 uur en 4 uur in de nacht, daar kan je niet van onder doordat er dan minder mensen online zijn en er veel minder mensen last van hebben.

 

de hoge Ping waarden heeft bijna elke speler van spelletjes op pc, probleem kan bij de server liggen waar men inlogt dat beetje overbelast is of de verbinding via Telenet of beiden.

misschien kan je het oplossen door eens een andere server te kiezen waar je op inlogt met je spel om te testen of het niet beter is dan.

er zijn er veel dat er last van hebben via Telenet, sommige melden dat dit via Proximus geen probleem is.

of dit ook zo is kan ik je niet met zekerheid melden, kan enkel melden wat ik lees hier van klanten dat er ook last van hebben.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verbinding valt 's nachts weg door updates + hoge ping

@Thomas14-11 

Heb het ook wel dat in de nacht dat het internet weg valt door updates. Zoals al hier reeds aangegeven is dit heel normaal. Kan me indenken dat het vervelend is voor diegene die nog internet nodig hebben in de nacht maar niet onoverkomelijk. En Telenet kan je niet op de hoogte brengen wanneer iemand aan de beurt is.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
PatrickBE
Freshman Meerweter
Berichten: 68
Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

Verbinding valt 's nachts weg door updates + hoge ping

Geen idee hoe vaak telenet dan wel niet updated maar 4 - 5 dagen op rij? daar geloof ik geen F* van.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verbinding valt 's nachts weg door updates + hoge ping

@PatrickBE 

Het zal geen 4-5 dagen op een rij zijn tenminste bij mij toch zeker niet. Maar goed ik werk in de nachten dus ik heb merk er niet veel meer van als voorheen dat ik wel de nachten thuis was. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes