Beantwoorden
Nick1982
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Hallo iedereen,

Ik ben volledig verward.

Ik krijg van Telenet volledig tegenstrijdige berichten en ben dus ondertussen door hen nog altijd niet geholpen.

Eergisteren telefonisch contact gehad met klantendienst en conclusie was: je hebt een extra WIFI Powerline nodig.

Die medewerker liet mij kiezen tussen thuislevering of simpel ophalen in een Telenetwinkel. Wij hebben er één achter de hoek, dus keuze was snel gemaakt. Ook heb ik bevestigingsmail van Telenet dat ik naar winkel mag om af te halen, eender welke Telenetwinkel.

Ik naar winkel in Aartselaar. Daar deden ze alsof ik achterlijk was. Dit kan niet meer, ze hebben ze niet op voorraad.

Ik terug naar Telenet bellen. Via WhatsApp nog eens bevestiging dat ik naar een Telenetwinkel mag. Aartselaar heeft ze niet, dus ik moet nu naar Wijnegem, Mortsel of Mechelen (allemaal 30min van mij).

Ik dus eerst proberen bellen naar winkels. Geen enkele neemt de telefoon op!

Dus vraag aan jullie voor ik verplaatsing maak. Hebben de winkels überhaupt nog voorraad, of weten ze op de klantendienst niet meer waar ze met bezig zijn?

Bedankt!!!

0 Likes
29 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt


@DeLLiAnO  schreef:

@janne_man 

Ebitda?


Dat kun je hier even op uw gemak nalezen 😉

EDIT: in het kort: EBITDA staat voor Earnings Before Interest, Tax, Depreciation and Amortisation. Oftewel: winst vóór aftrek van rentekosten, belastingen, afschrijving en afboekingen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nick1982
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Net bericht gehad dat Telenet voorlopig zonder Powerlines zit.

Ze kunnen mij dus niet helpen 🙄

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

off topic

@DeLLiAnO 

Voor de begrijpbaarheid had ik evengoed winst kunnen schrijven als EBITDA. Voor de juiste betekenis kijk op wikipedia

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt


@janne_man  schreef:

off topic

@DeLLiAnO 

Voor de begrijpbaarheid had ik evengoed winst kunnen schrijven als EBITDA. Voor de juiste betekenis kijk op wikipedia


Die uitleg / betekenis staat hier een beetje hoger al 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hasee
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Wereld gedichtendag Complimentendag Mooi, mooi! Leesclubje starten?

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

OK. Heb ik gedaan. Volgens de website zou die binnen 2 dagen geleverd worden( heb trouwens mail gekregen die dat bevestigde ) maar nog niets ontvangen. We blijven wachten …

0 Likes
Hasee
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Wereld gedichtendag Complimentendag Mooi, mooi! Leesclubje starten?

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Kunnen we dan bestelling annuleren zonder dat elke maand €2 aangerekend wordt van zodra die dan ooit toch beschikbaar komen?

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

@Hasee 

Wanneer je een bestelling annuleert ga je niks krijgen dus ga je ook niks moeten betalen. Daar moet je niet van wakker liggen.

Wil je ze later toch hebben (wanneer je weet dat er opnieuw voorraad is bvb) dan ga je opnieuw moeten bestellen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hasee
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Wereld gedichtendag Complimentendag Mooi, mooi! Leesclubje starten?

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Bedankt voor je reactie, StefaanH. Ik zie wel nergens in de app de mogelijkheid om een geplaatste bestelling te annuleren. Ik wou de vraag via whatsapp stellen maar kom op een chatbot terecht ….

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

@Hasee 

Wanneer je er echt niet doorgeraakt zou je een poging kunnen wagen in een Telenet Centre. Daar uitleggen dat je wenst te annuleren maar op geen enkele manier contact kunt maken met de klantendienst.

Niet geschoten is altijd mis ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hasee
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Wereld gedichtendag Complimentendag Mooi, mooi! Leesclubje starten?

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Heb ondertussen toch een reactie gekregen en annulatie gevraagd. Wacht nu nog op bevestiging. Denk van Devolo Magic 2 te gaan zoeken want heb dringend “versterking” nodig. Dank voor de feedback.

Hasee
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Wereld gedichtendag Complimentendag Mooi, mooi! Leesclubje starten?

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Ben nu 2 weken aan het wachten op een powerline ( die vlg. de website binnen 48u zou komen). Gebeld (met vriendelijke mensen), gemaild ( geen antwoord), getweet (idem), gewhappt ( nietszeggend antw.,), naar 2 telenetshops geweest ( kunnen dat niet leveren). Wel een doos pralines gekregen 🤣 . Als ik nu tenminste wist WANNEER die ong. eraan komt, kan ik beslissen of ik de bestaande Telenet PL buitengooi en devolo’s of TP’s koop maar dat kom je niet te weten. Heb die dringend modig om behoorlijk te kunnen werken. Lamentabel!

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

@Hasee 

Als het echt zo dringend is zou ik er kopen in de handel. Kost nu ook weer geen fortuinen. 

Zijn die van Telenet weer leverbaar kun je nog kiezen: uw gekochte in de verkoop op tweedehands en die van Telenet vragen of gewoon doorgaan met uw gekochte exemplaren.

Zo zou ik het doen als het echt dringend en belangrijk is. Maar dat is natuurlijk mijn visie, je bent een vrij man hé.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hasee
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Wereld gedichtendag Complimentendag Mooi, mooi! Leesclubje starten?

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Is me door Telenet stellig afgeraden om een andere PL tussen de 2 bestaande PL’ te koppelen. Heb ook al eens op 2de hands gekeken naar PL… maar wederverkoop is niet evident. 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

@Hasee 

Dan heb je in feite uw dilemma zelf opgelost: er zit niets anders op dan te wachten tot er voorraad is  bij Telenet ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI Powerline afhalen in Telenet winkelpunt

Zijn uw powerlines van Telenet PG-9072LG-TN, PG-9073LG-TN, PG-9082LG-TN, PG-9083LG-TN, koop dan gerust een powerline die de G.hh norm volgt. Om deze te koppelen start je de koppelprocedure op een bestaande powerline en voor het eigenlijke koppelen de procedure van de nieuwe. Dus twwe keer de helft van de procedure volgen, eerst begin helft Telenet pwl, en verder gaan met tweede helft procedure koppelen volgens de nieuwe.

Je hoeft ook geen volledig set nieuwe aan te kopen, als je enkel wil uitbreiden met een wifi, koop dan enkel een wifi powerline.

0 Likes