WPS knop uitgeschakeld op onze modem?
Vorige week na bezoek van vrienden gemerkt dat de wps knop het niet meer deed. Vaste telefonie werkte ook al een tijdje niet meer, maar dit vond ik niet zo erg, daar vaste telefoon zo goed als niet meer gebruikt werd. Donderdagnamiddag telefonisch klantendienst gecontacteerd ivm beide vragen. Probleem met vaste telefonie kon niet online opgelost worden, dus werd er besloten om een technieker te laten komen. Vrijdagnamiddag technieker langs gekomen, een zeer vriendelijke en bekwame jongeman. Probleem van de vaste telefonie was te wijten aan een kortsluiting in onze vaste telefoons (kabel verkeerd aangesloten), WPS knop : blijkbaar is deze optie door telenet enkele weken terug door telenet gedeactiveerd, ik was daar niet van op de hoogte. Vlgs technieker zou dit door telenet gecommuniceerd zijn geweest, maar ik vind hier niks van terug in mijn mails, nog via de post. Omdat de fout bij de vaste telefoon onze schuld was, diende de technieker de interventie aan te rekenen à 85,00 €. Het niet functioneren van de wps knop, ondanks dat wij dit aan klantendienst meldden en er hierover niet gezegd werd dat deze gedeactiveerd was, ik dacht dus dat er iets mis was met de modem) kon niet als defect beschouwd worden. Telenet gaat ons nog contacteren ivm het niet of wel aanrekenen van de interventie.
Mijn vraag : hoe is het deactiveren van de WPS knop gecommuniceerd geweest ?
Mvg
Opgelost! Ga naar oplossing.